Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • НАП спира приема на уведомления за трудови договори

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    На 30 май от 17:30 ч. Националната агенция за приходите ще започне подготовителни действия за въвеждането на електронни трудови записи и прехвърлянето на досегашната информация от уведомленията за сключване, промяна или прекратяване на трудови договори, които се подават от работодателите. Поради това, в края на работния ден на петък (30 май), подаването на тези уведомления през Портала за електронни услуги ще бъде временно преустановено. Това включва документите по чл. 62, ал. 5 и чл. 123, ал. 1 от Кодекса на труда.
     
    На следващия ден, 31 май 2025 г., след 17:00 ч., няма да бъде възможно извършването на упълномощаване или преупълномощаване за подаване на трудовите уведомления в е-Портала на НАП.
     
    Всички лица, които към този момент имат достъп или са били упълномощени за подаване на уведомления по трудовото законодателство, ще запазят достъпа си до новите услуги, свързани с Регистъра на заетостта, без да е нужно да предприемат допълнителни действия.
     
    От 1 юни ще бъде активирана новата система за подаване на електронни трудови записи. Възможно е забавяне при отчитане на статусите, като изпратените записи ще бъдат отбелязвани като „в процес на обработка“.
     
    Също от 1 юни работодателите следва да подават информацията в актуализирания формат и структура, изисквани от приходната администрация. Платформата ще предлага и възможност за справки в реално време относно Единните електронни трудови записи на наетия персонал.
     
    източник: nra.bg
     

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    ТРЗ практика – готови решения за отпуски, трудови и граждански правоотношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "ТРЗ практика – готови решения за отпуски, трудови и граждански правоотношения "!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x