Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Изненадващата обща черта на ужасните шефове

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Какво по-лошо от това да отидете на работа, знаейки, че шефът ще Ви смъмри?
     
    Да отидете на работа и да не знаете как ще се отнесе с Вас шефът Ви.
     
    Това е посочено в ново проучване, публикувано в списание на Академията по мениджмънт и Уошингтън Поуст, което открива, че именно непредсказуемостта на мениджърите е още по-деморализиращa за служителите и вредящa на здравето им, отколкото честото нечестно отношение на работа.
     
    За да тестват този феномен, анализраторите молят около 100 служители от различни индустрии да попълват анкета ежедневно в продължение на 3 седмици. Въпросите от анкетата се отнасяли до това как служителите възприемат оношението на шефовете си по показателя справедливост и как се чуствали на работа.
     
    Както се оказало, служителите, които считали шефовете си за понякога справедли и понякога несправедливи, били по-стресирани, по-изтощени емоционално и по-малко удовлетворени от работата си, отколкото служителите, които непрекъснато били жертва на несправедливост.
    Тези резултати се препотвърждават от скорошно проучване на Google, което сочи, че най-важното качество на успешния лидер, е предвидимостта.
    Както бизнес психологът Томас Чаморо-Премузик пише в The Harvard Business Review, най-добрите мениджъри са онези, на които може да се разчита най-много. Противно на популярното твърдение, шефове, които са емоционално променливи (като Стив Джобс), обикновено не реализират особено голям успех.
     
    Понякога, обаче, дори и да сте били изключително справедливи със служителите, ще Ви се налага да вземате решения, които ще изглеждат по-малко справедливи. Фадел Мата, водещ автор на проучването, споделя през Уошингтън Поуст, че в тези случаи трябва поне да се постараете да предупредите служителите си за това, което предстои.
     
    Така стресът за служителите ще бъде редуциран, а и най-вероятно ще запазите репутацията си на добър шеф.
     
    източник: businessinsider.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x