Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се

3 съвета за ръководене на служители в труден период за фирмата

PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
Фирмите се изправят пред различни трудности. Понякога проблемът е в занижените приходи, понякога най-добрите служители напускат, или пък назряват вътрешни конфликти...
 
Без значение от какво е предизвикана сложната ситуация, роля на мениджъра е да мотивира служителите си за нейното справяне. Ето 3-те действия, който да предприеме, за да си осигури ангажираността на екипа:
 
Ясна комуникация.
 
Какво означава това? Общо взето 3 неща:
1. Да обясните какво се е случило или се случва в момента.
2. Да посочите какви решения са взети във връзка с проблема.
3. Да конкретизирате стъпките, които ще се предприемат за справяне с проблема.
 
Всичко това поражда яснота за служителите и ги кара да гледат на тревожната ситуация в перспектива, която ги притеснява по-малко. Вместо да показвате стрес и страх пред затруднението, Вие показвате активни действия по справянето с него. Това ще стимулира служителите Ви също да бъдат активни.
 
Посочени уроци.
 
Всеки проблем идва с някаква поука. Важно е за всички във фирмата да знаят какво се е объркало. Без да сочите виновници (освен ако няма очевадни такива) и без да хвърляте вина върху когото и да било. Разгледайте действието, довело до проблема, хладнокръвно и обективно и изведете уроците, на които учи то. Така ще предпазите всички в организацията от повтаряне на конкретната грешка.
 
Визия за бъдещето.
 
Това означава да поддържате мотивацията на служителите си за  справяте с тежката ситуация, като непрекъснато им напомняте към какво се стремите. Ясно е, че сега нещата ще са сложни за всички. Ясно е, че стресът ще е в повече. Ако поддържате ясна и визията за бъдещето, ще поддържате устойчивостта на кадрите си и убеждението, че усилията им си струват.
 
източник: businessnewsdaily.com

БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

6 ТРЗ въпроса - 6 експертни отговора

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "6 ТРЗ въпроса - 6 експертни отговора"!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

x