Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Самоотлъчка на служител, поради отказ за предоставяне на служебен телефон

    Красимира Гергева Отговор, предоставен от
    Красимира Гергева
    Екперт
    Въпрос:
    Ние сме фирма, занимаваща се с куриерски услуги - доставка на храна по домовете, за чиято цел имаме назначени служители на длъжност куриер. По време на работа им се налага да използват личните си телефони за контакт с клиента, за което обаче ние не им подсигуряваме служебни мобилни телефони, нито пък им заплащаме допълнителни пари за това, че използват личните си телефони по време на работа. В момента имаме казус с куриер, който отказва да дойде на работа и да доставя поръчки, тъй като ние нямаме и не можем да му подсигурим временно служебен телефон. Отказвайки да идва на работа, той ни е цитирал чл. 107и от КТ и казва, че сме длъжни да му подсигурим телефон. Как трябва да се разбира работа от разстояние - аз го разбирам като работа от вкъщи, тъй като нашите куриери са постоянно в движение и нямат фиксирано работно място? Мога ли според Вас, за времето през което служителят, не е идвал на работа , да го водим в самоотлъчка?

    Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете цялата статия
    Самоотлъчка на служител, поради отказ за предоставяне на служебен телефон

    Бележка: Пълният текст на статията е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук за да се регистрирате в portaltrznormativi.bg.

    Влизане в акаунта

    Защо да се регистрирам?

    • експерти на Ваше разоложение 24/7/365
    • база данни с новини, отговори, анализи
    • на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    9 експертни решения за трудовоправни отношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x