Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Мениджмънт на служителите - награждавайте най-добрите, заменяйте най-лошите

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Казано накратко, най-бързият начин да превърнете компанията си в посредствена, е да позволите на лошо представящите се служители да останат на работа и да се преструвате, че това не е проблем. Най-добрите Ви кадри ще си направят нужните изводи и ще се насочат към изхода.
     
    Вместо това, следвайте тези 3 стъпки, с които да се справяте с проблемите при служебното представяне, за да запазите най-качествените си хора (а с тях и шана да се измъкнете от посредствеността) и да се отървете от най-лошо представящите се: 
     
    1. Давайте обратна информация по-често. Не разчитайте на оценяване веднъж годишно.
     
    Годишното оценяване обикновено не получава нужните резултати. Причината е проста - то е неефективно. Лошо представящите се служители могат да унищожат екипа за по-малко от година. Без обратна информация и чести оценки, служителите лесно могат да се отклонят от стратегическите цели на фирмата, което да доведе до лошо представяне. Вместо това мениджърите трябва да оценяват кадрите и да им дават подходящи съвети, понякога ежедневно, понякога седмично или поне ежемесечно.
     
    Това може да става включително и чрез зачестяване на оценяването, при това без да отнема много време. Разбира се, за целта се нуждаете от подходящи инструменти - какъвто е, да речем, един софтуер за оценка - пример за такъв ще намерите тук.
     
    2. Концентрирайте времето и енергията си най-вече върху най-добре представящите се служители.
     
    Най-производителните кадри са ключови за успеха на компанията. За жалост, повечето мениджъри и лидери отделят повече внимание на лошо представящите се: 80% от времето за управление на персонала се отделя за справяне с проблеми, предизвикани от най-лошите кадри.
     
    Лидерите трябва да обърнат статуквото и да отделят тези 80% на върховите си служители. Усилията им следва да се възнаграждават, притесненията и идеите им да се изслушват, както и да им се осигурява съдействие да осъществят най-доброто възможно кариерно развитие. Необходимо е още да им се осигуряват средства непрекъснато да развиват качествата, уменията и знанията си. Това не само увеличава ангажираността, но и подобрява способността на фирмата да се адаптира към променящите се икономически условия.
     
    3. Освободете лошите служители.
     
    Зле представящите се кадри трябва да получат шанс да подобрят представянето си - независимо дали на настоящата си позиция или на друга, подходяща за техните качества и умения. Ако обаче оценката на един служител се запазва ниска при няколко оценявания, мениджърът следва да вземе мерки да го освободи. Избягването на подобно решение единствено удължава агонията и води до загуби за фирмата.
     
    Още повече, че един мениджър, който не взима крути мерки, когато вижда, че определен служител е неподходящ и не влага усилия да се промени, рядко бива уважаван. Вместо това лидерът трябва да поощрява доброто представяне, да съдейства за подобряване на лошото и да отстранява онези кадри, които не желаят да се променят, когато промяната е крайно наложителна.
     
    източник: entrepreneur.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x