Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се

Лоши навици, които вредят на кариерата Ви

PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
Пропускали ли сте събиране на по питие с колегите? Пускали ли сте слух, че Ваши колеги се срещат интимно извън офиса? Ходи ли ли сте на откриването на новия магазин на фирмата Ви само защото някой влиятелен може да е там? За много хора отговорът на поне един от тези въпроси е да.
 
Всичко тези неща може да Ви изглеждат напълно безобидни и надали бихте се замислили преди да ги направите. И въпреки че пропускането на няколко офисни партита няма да Ви доведе до уволнение, навици като този могат сериозно да навредят на професионалната Ви репутация с времето. Ето и шест от най-често срещаните вредни навици от подобен тип, които имат пагубно влияние върху кариерата Ви:
 
1. Клюките на работното място. Умните служители са наясно, че не следва да пускат слухове за колегите си. Нито пък да се включват в коментари на поведението, личния и професионалния им живот. Дори просто да слушате с интерес може да навреди на репутацията Ви и да Ви накара да изглеждате като всичко друго, но не и професионалист.
 
2. Да се съгласявате с всичко. По този начин показвате, че нямате никакво лично мнение. Липсата на мнение, предложения и идеи прави лошо впечатление и показва ниска заинтересованост от работата. Още повече, че могат да Ви уличат в подмазвачество. Затова е важно да се съгласявате само тогава, когато действително срещнете мнение, съвпадащо с Вашето.
 
3. Да пропускате събитията за социализиране на колектива. Умората и другите планове могат да Ви извинят един-два пъти. Отказът да общувате с колегите обаче може да доведе до последващи проблеми в работата Ви, когато се нуждаете от тяхното съдействие. Да не говорим, че липсата на умения в комуникацията е голям минус при търсенето на нова работа. Имайте предвид, че колкото повече хора познавате и колкото повече общувате, толкова повече шансове и възможности ще се откриват пред Вас, включително и неподозирани такива.
 
4. Да имитирате интерес само за да спечелите едно полезно познанство. Точно обратният случай на липсата на социализиране. Ако смятате, че опортюнизмът Ви е добре прикрит, помислете отново. Лицемерието се усеща и то ще Ви навреди много повече, отколкото би могло да спечели за Вас.
 
5. Да останете на дадена длъжност само заради парите. Ако мразите работата си, дори парите не могат да поддържат мотивацията и ангажираността Ви. А това в крайна сметка ще си проличи в общото Ви служебно представяне. Ако искате да се чувствате щастливи, удовлетворени и да показвате добри резултати, намерете работа, която Ви харесва и подхожда. Качествените служители рано или късно биват оценявани достатъчно, за да го усетят и материално.
 
6. Да напуснете без да решите важните проблеми и задачи. Просто да подадете молбата си и да си тръгнете, оставяйки след себе си нерешени проблеми, зле свършена работа и куп неразбории прави много лошо впечатление. Не забравяйте, че работодателите общуват помежду си. Допуснете ли да си отидете без да предадете работата си на приемника си по най-добрия начин, ще направите още една лоша услуга за бъдещето си - ще изгорите този мост. Никога не знаете дали няма да Ви се наложи отново да кандидатствате в същата фирма. Отидете си, оставяйки добро мнение, и вратите за Вас ще останат отворени.
 
Никога не е късно да промените служебните си навици. Важно е обаче да го направите преди те да са оказали негативно влияние върху кариерата Ви. 
 
източник: businessnewsdaily.com

БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

6 ТРЗ въпроса - 6 експертни отговора

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "6 ТРЗ въпроса - 6 експертни отговора"!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

x