Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Как да се справите с нискорподуктивните служители

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Първата стъпка по справянето със служителите, които не влагат достатъчно от себе си, се заключава в това да неутрализирате собственото си нежелание да се занимавате с тях. Те обаче вредят както на фирмата, така и на Вашата кариера като техен мениджър. Не приемайте, че е необходимо да се карате с конкретния кадър. Не, тук всичко се заключава в това да му съдействате да се развива, израства и да гради собствената си кариера, като показва по-добра продуктивност и реализира потенциала си.
     
    Как да стане това?
     
    1. Определете стандартите на комуникация.
     
    Дали проблемните Ви служители са объркани? Знаят ли какво се очаква от тях? Понякога мениджърите са толкова затрупани с работа, че не им остава време да разговарят с подчинените си и да им помогнат да разберат в какво се заключават задълженията им. Преборете този проблем, като поставите ясни правила за комуникиране между Вас и подчинените Ви и между колегите в екипа Ви, за да се избегнат всички неразбории в резултат на лошата комуникация.
     
    2. Давайте конкретна обратна връзка.
     
    Винаги посочвайте къде точно е проблемът в работата на служителя си. Покажете му желанието си да съдействате за справянето с този проблем. Не затрупвайте служителя с негативна обратна информация, за да не го демотивирате. По-скоро говорете за това какво трябва да направи, за да бъде още по-добър в работата си и да се справя с нея по-качествено. 
     
    3. Подгответе план.
     
    Безполезно е просто да критикувате някого и да го оставите сам да решава какви мерки да вземе. В крайна сметка в последствие може да се окаже, че тези мерки не съответстват на Вашите изисквания. Затова е най-добре да седнете заедно и да обсъдите какво може да се направи, за да се подобри настоящото представяне на служителя Ви. Започнете от определяне на причините за проблемите и методите за справяне с тези от тях, които се дължат на работата на самия кадър. Разработете план с конкретни задачи, които да са измерими и времево обусловени. Определете конкретни моменти, в които ще проследявате изпълнението на плана и резултатите от него.
     
    източник: http://humanresourcesblog.in/ 

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x