Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Как да работите по-умно, а не по-усърдно

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Напълно възможно е да свършвате повече на работа без да увеличавате работното си време. Просто трябва да повишите продуктивността си.
     
    Как обаче да го направите? Ето няколко съвета:
     
    1. Започнете от най-трудните си задачи.
     
    Сутрин обикновено сме най-свежи - в началото на деня още не сме отметнали никаква работа. Това е моментът, в който е добре да се заемете с най-предизвикателните си дейности за деня. Колкото по-малко сте изморени, когато ги вършите, толкова по-малки са шансовете да допуснете някакви грешки.
     
    2. Направете добрата комуникация приоритет.
     
    Колкото по-ясно Ви е какво трябва да свършите по дадена възложена Ви задача, толкова по-малко уточнения по нея ще се налагат, толкова по-лесно ще се справите с нея. Така че, ако внимавате правилно да комуникирате всяка от задачите си, още когато ги поемате, заемайки се с тях, директно ще можете да пристъпите към работа. А и ще избегнете ситуацията, в която Вие сте свършили задачата по 1 начин, а възложилият я иска свършена по друг.
     
    3. Използвайте график.
     
    Без значение дали ще ползвате планер на хартия или някакво мобилно приложение, графикът е важна част от работата Ви. Без него рискувате да пропуснете нещо важно от работата си, да не свършите дадена задача навреме, дори да работите допълнително, защото не сте преценили времето правилно. Графикът ще Ви спести нуждата да помните и риска да забравите нещо важно.

    Вижте още какви грешки да не допускате, ако искате висока продуктивност тук >>>
     
    източник: allbusiness.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x