Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Как да напишете страхотна обява за работа

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Привличането на страхотни кандидати за работа не рядко се оказва усилие, сходно с маркетинговите. Тук трябва да рекламирате и длъжността, и фирмата си.
     
    Колкото по-добре се справите с подготовката на обявата за свободно работно място, толкова по-добри резултати ще даде процесът по наемане. В крайна сметка именно това е първата стъпка от него и, стартирайки силно, ще съберете по-добри кандидати. Шансът да намерите подходящия сред тях става по-голям.
     
    Как обаче да напишете обявата така, че тя действително да привлече страхотни кадри?
     
    Като включите следните 8 жизнено важни елемента:
     
    1. Ясна длъжност.
     
    Тя ще помогне на кандидатите да разберат дали са подходящи за работата, която предлагате. В описанието използвайте термини, които кандидатите биха търсили. Посочете равнището - например младши или старши. Избягвайте да използвате вътрешнофирмени терминологии и съкращения, защото са неясни за външни хора.
     
    2. Кратко представяне на ежедневно изпълняваните задачи.
     
    Това много ясно демонстрира какво се очаква от служителя на конкретната длъжност. Помага на кандидатите да разберат дали са подходящи и дали искат да се занимават с тази работа. Направете описанието около 40 думи. Фокусирайте се върху това защо кандидатите биха искали да работят на тази длъжност. Включете данни за продължителността на договора.
     
    3. Включете важни детайли за фирмата.
     
    Посочете такава информация за фирмата, която има значение за конкретната длъжност. Изяснете визията на компанията, както и нейната позиция в индустрията. Запазете всичко максимално откровено. Споделете и възможностите за командировки и пътувания, които ще имат служителите.
     
    4. Посочете отговорностите.
     
    Обяснете как протича един ден на тази длъжност, като посочите какви са ежедневните отговорности. Избройте от 3 до 7 важни задачи, без да влизате в детайли. Покажете какво е значението на длъжността за постигане на корпоративните цели.
     
    5. Опишете идеалният служител.
     
    Конкретизирайте поне 5 умения и качества, които търсите в новия си кадър. Уточнете какъв опит трябва да притежава той. Включете и конкретно описание на необходимото образование и сертификация, ако такава е нужна. Дайте информация и за това какви личностни качества са нужни на кандидата за да работи във фирмата и да се впише в нейния колектив.
     
    6. Споделете информация за възнаграждението и другите материални и нематериални ползи, които предлагате на тази длъжност.
     
    Покажете на кандидатите какво ще спечелят, като работят за Вас. Можете да не споделяте конкретно число за възнаграждение - ориентировъчното с бележка, че подлежи на договаряне, е достатъчно. 
     
    7. Дайте информация за местоположението на работното място на лицето.
     
    Опишете накратко работното място, като включите по някоя дума за по-привлекателните му характеристики, като например: стая за отдих, кухня и т.н. Посочете в какъв район се намира - дали в близост има места, от където служителите си взимат кафе или където обядват. Споделете и как стоят нещата с транспорта от и до работното място.
     
    8. Не забравяйте да дадете информация за начина на кандидатстване.
     
    Посочете краен срок за кандидатстването, както и необходимите за него документи. Дайте контакти за връзка, в случай че някой от кандидатите има въпроси.
     
    Какво още можете да направите:
    Подгответе офертата си в рамките на най-много 700 думи.
    ✔ Уверете се, че всеки, който Ви изпрати кандидатура, ще получи отговор - дори и той да е отрицателен,
    ✔ Напишете реклама за длъжността, а не длъжностна характеристика.
     
    източник: entrepreneur.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    9 експертни решения за трудовоправни отношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x