Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Как да канализирате гнева си така, че да вършите работата си по-ефективно

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Никой не иска да го мислят за вечно ядосан на работа. Твърде честото изпадане в ярост може да се отрази негативно на отношенията Ви с колегите, както и на здравето и добрия Ви начин на живот.
     
    Разбира се, на всички се случва да си "изпуснат нервите" от време на време, важното обаче е да канализирате деструктивната енергия така, че да Ви бъде полезна.
     
    Ако успеете да го вложите в употреба ефективно, гневът може да повиши продуктивността Ви, уменията Ви да комуникирате и дори менталното Ви здраве, показват проучванията на психолога Брет Мур. Принципно гневът е знак, че нещо не е протекло по планирания начин и трябва да бъде променено. Това може да Ви мотивира да се справяте със задачите си по-добре.
     
    Естествено, има разлика между агресивната и проактивната комуникация. Много е важно да се научите да превръщате първата във втората.
     
    Проактивната комуникация Ви позволява да не се срамувате и притеснявате да изразите мнението си свободно, като същевременно проявите уважение към мнението на другите.
     
    Първата стъпка за постигането й е да запазите хладнокръвието си, когато усещате, че изпадате в ярост. Това е и най-трудната стъпка, но когато я усвоите, ще можете да се контролирате много по-добре. След това е важно да обмислите внимателно какво ще кажете, да го повторите няколко пъти наум, за да го изчистите от агресия и неяснота, и внимателно да подберете езика на тялото, с който ще придружите вербалния разговор. Поддържането на контакт очи в очи и нормален тон на гласа са също много важни. Сами ще забележите, че подобна комуникация е много по-ефективна от агресивната.
     
    Важното е да предадете ясно важните аспекти на това, което искате да кажете, и да звучите възможно най-рационално. Това ще направи и мнението Ви много по-ценено и хората ще се съобразяват с него.
     
    източник: businessinsider.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x