Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Как да бъдете човекът, с когото всички искат да работят

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Талантът, образованието и опитът не са най-важното нещо, което трябва да Ви интересува в кариерата Ви. Просто защото те не са достатъчни. Точно както не е достатъчно да поставите подходящия продукт на подходящото място, за да накарате клиента да го купи.
     
    Комуникативността, адаптивността, положителното отношение към нещата и добрите комуникационни умения са жизнено важна част от динамиката на всяко работно място и са задължителни, ако искате да се развивате в служебната йерархия.
     
    За да подобрите тези си умения, ето няколко съвета:
     
    > Покажете съчувствие.
    Това не означава да се съгласите с действията на другите или мненията им. Това означава да приемете гледната им точка и да умеете да показвате емпатия.
     
    > Бъдете достойни за доверие.
    По този начин ще направите впечатление, което ще издържи проверката на времето и ще Ви докаже като ценен служител, на когото може да се разчита.
     
    > Казвайте истината.
    Независимо дали се отнася до малка или голяма грешка, бюджети или проекти. Не преиначавайте истината, не променяйте нищо, не украсявайте. Придържайте се към фактите.
     
    > Задавайте въпроси.
    Покажете интереса си към другите и работата им, демонстрирайте, че искате да учите и да се развивате. Хората, които задават въпроси, могат да усвоят начините на работа на много различни длъжности. Това ги прави и по-гъвкави.
     
    > Покажете ангажираността си.
    Не просто говорете, а действайте. Демонстрирайте отношението си с езика на тялото.
     
    > Споделете светлината на прожекторите.
    Не забравяйте екипната игра. Вместо да блестите само Вие, покажете се като истински лидери и споделете славата с всеки, който е помогнал за доброто представяне на работа.
     
    > Помнете имена.
    Покажете уважение и внимание към хората. Бъдете искрени и добронамерени. Така ще можете да ръководите, не просто да плашите.
     
    източник: businessinsider.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    ТРЗ практика – готови решения за отпуски, трудови и граждански правоотношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "ТРЗ практика – готови решения за отпуски, трудови и граждански правоотношения "!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x