Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 8 начина, по които саботирате кариерата си

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Всички имаме лоши навици. Неприятното обаче идва, когато тези лоши навици се отразяват негативно на шансовете ни за добро кариерно развитие и изкачване по служебната стълбица.
     
    Затова се запознайте с 12 от най-лошите сред тези навици, за да можете да ги различите, ако самите Вие ги притежавате, и съответно да вземете мерки:
     
    1. Критикуването на шефа.
    Ако критикувате шефа зад гърба му, а се подмазвате в лицето му, съвсем естествено е да не Ви харесва. А и да не Ви даде шанс да се заемете с по-отговорна и добре платена работа.
     
    2. Да се държите така, сякаш не могат да Ви научат нищо ново.
    Да се представяте за всезнайко, който умее всичко и за когото няма тайни, най-вероятно ще ядосате доста хора. А и ще пропуснете много възможности за реално развитие и учене, които ще са много ценни в бъдеще.
     
    3. Да вините другите за своите грешки.
    Човек, който не може да поеме вина за грешките си, няма да ги поправи. Неумението да носите отговорност само ще Ви навреди. Не е толкова страшно да сбъркате, колкото е страшно да повторите грешката с и, а това ще стане, ако не се поучите от нея.
     
    4. Да показвате свободно чувствата си.
    Това най-вероятно ще покаже на шефа Ви, че не умеете да работите под напрежението, което генерира по-високата длъжност. Следователно, няма да бъдете повишени.
     
    5. Да си казвате, че не можете да направите нещо.
    С подобна настройка на ума е естествено да се провалите. По-добре опитайте и се провалете, отколкото да не опитате въобще. В противен случай няма да постигнете нищо ново.
     
    6. Оплакването.
    Вместо да губите време да се самосъжалявате, вземете се в ръце и направете нещо, с което да промените условията и статуквото. В противен случай ще изглеждате като човек, който не може да решава проблеми. А на такива хора не се възлагат отговорни длъжности.
     
    7. Да мислите, че не можете да си намерите по-добра работа.
    Не е така. Всеки може да си намери по-добра работа. Важното е да не се спъва сам, като счита, че това е невъзможно.
     
    8. Носенето "по течението" до пенсиониране.
    Ако Ви мързи, добре. Ако сте намерили удобна позиция, също добре. Но ако искате развитие и израстване, работете за него. Учете, търсете нови възможности, поемайте рискове. И най-важното - не чакайте нещата да Ви се случат и някой да Ви забележи. Действайте и накарайте хората да видят и оценят качествата Ви.
     
    източник: businessinsider.com 
     

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x