8 малки навика, които ще Ви направят успешни на работа

PortalTRZnormativi.bg
15 Май 2015
Успехът рядко идва от еднократно действие. Той е по-скоро кулминация на малки повтарящи се непрекъснато действия. Именно поради тази причина изграждането на определени навици може да резултатира в просперитет в кариерата.
Ето кои са 10-те навици, които ще Ви помогнат да постигнете служебните си цели:
1. Изключете напомнянията на телефона си. Всички тези мелодийки са изключително разсейващи. Да не говорим, че са досадни. Ще запазите своята и концентрацията на колегите си по-добре, ако оставите телефона си на безшумен режим.
2. Организирайте се. Ако бюрото, папките и рафтовете, които използвате са неорганизирани, ще спадне продуктивността Ви. Не се притеснявайте, ако нямате такъв навик. Изградете го. А ако това пречи на креативността Ви, опитайте да създадете система в хаоса, която ще Ви позволява да имате незабавен достъп до всичко, което Ви е необходимо.
3. Добавете срокове към списъка си със задачи. Така ще се мотивирате да свършите работата по-скоро. Направете всичко възможно да спазите поставените срокове, което ще Ви освободи време за други важни дейности.
4. Използвате 2-минутното правило. То гласи, че ако дадена задача изисква по-малко от 2 минути, трябва да се справите с нея веднага. Не отлагайте лесните или по-маловажните задачи, защото ще забравите за тях. А това в даден момент ще доведе до лавина от несвършена работа.
5. Направете отдаването на вредните навици трудно. Независимо дали става дума за често пиене на кафе, закъсняване или клюки с колегите. Спрете да носите монети за автомата за кафе, не се срещайте с колеги в почивките си или си нагласете часовника за 30 минути по-ранно събуждане.
6. Прекарвайте почивките си вън от офиса. Вместо да се затваряте през цялото време в стаята, излизайте. Това ще се отрази добре и на здравето, и на концентрацията, и на креативността Ви.
7. Бъдете двигател на положителното настроение. Организирайте ден на тортата. В най-напечения момент донесете по едно кафе на колегите си. Създайте някаква традиция в офиса, която ще направи работата в него по-приятна.
8. Подменете гардероба си. Дрехите действително имат важно влияние върху начина, по който ни възприемат околните. Облечете се за онази длъжност, която искате да заемате.
източник: businessinsider.com
БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "ТРЗ практика – готови решения за отпуски, трудови и граждански правоотношения "!
Подобни статии от категория Умения на служители
17Юни2024
Започва приемът на заявки от работодатели за включване в насърчителни мерки и програми за заетост и обучение
от PortalTRZnormativi.bg
17 Юни 2024
03Ян2018
След празниците - Как да се върнете към продуктивната работа
от PortalTRZnormativi.bg
03 Ян 2018
30Ноем2017
5 знака, че се справяте добре на работа, дори и да не мислите, че е така
от PortalTRZnormativi.bg
30 Ноем 2017
23Ноем2017
3 въпроса, които да зададете, когато поредната Ви идея получи отказ от шефа
от PortalTRZnormativi.bg
23 Ноем 2017
14Ноем2017
Как да стимулирате служителите си да продължат да учат, без да се разорявате
от PortalTRZnormativi.bg
14 Ноем 2017