Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 6 знака, че сте лош мениджър, дори и да не мислите така

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Да бъдеш лош мениджър не се изчерпва с това да си некомпетентен и да третираш подчинените си лошо.
     
    В някои случаи дори мениджърите, които се справят със задълженията си и се отнасят сравнително добре към служителите, допускат грешки, които имат сериозни негативни последици.
     
    За да откриете дали и Вие не проявявате чертите на лошия менидждър, следете за тези издайнически сигнали:
     
    1. Давате смесени сигнали на служителите си.
     
    Ако в един момент се държите с тях като с първи приятели, а в следващия сте строги и стриктни, само ще ги объркате. Тревогата как ще реагирате този път ще се отрази върху продуктивността им. Ако не им посочвате ясни крайни срокове, а се ядосвате, че не ги следват, грешката е у Вас. Бъдете максимално ясни какво, от кого и кога искате и запазете консистентност в поведението си.
     
    2. Не давате обратна връзка.
     
    Това, че някой допуска грешки или не подхожда по най-правилния начин към задачите си, не означава, че е некадърен. Означава, че Вие като негов ръководител трябва да му обърнете внимание върху грешките и да му съдействате за поправянето им. Ако нечии методи на работа не Ви харесват, но си мълчите, не правите услуга нито на себе си нито на фирмата. По-добре да давате конструктивна критика и подкрепа за позитивно развитие, отколкото да очаквате кадрите Ви сами да се сетят какво да направят.
     
    3. Оставяте нещата на ''самотек''.
     
    Служител идва при Вас и споделя за проблем, затруднение или нещо друго, което го притеснява. Обещавате му да отделите време за това, но така и не го правите. Оставяте нещата да се оправят сами. Тази неангажираност ще доведе само до обостряне на проблемите и недоволство у екипа.
     
    4. Никога не разговаряте със служителите си на четири очи, освен когато им давате годишното оценяване.
     
    Как тогава знаете кой работи при Вас? Мислите ли, че изпълнението на служебните задължения е единственото, което има значение що се отнася до персонала Ви? Ако не познавате кадрите си, не знаете силните им страни, слабите им страни, от какво се нуждаят, за да разгърнат потенциала си. А с това фирмата Ви губи. Още повече, че така демотивирате служителите си.
     
    5. Имате си любимци.
     
    Със сигурност с едни от кадрите Ви е по-лесно да се работи, отколкото с други. Но да толерирате лошо поведение у едни, а да го наказвате у други е много лош сигнал за кадрите Ви. Вместо това се старайте да оценявате подобаващо всички от екипа си, а за това се налага да комуникирате качествено с тях и да ги опознаете. Не забравяйте, че там където е налице очебийно различно отношение между служителите, не се получава сплотен колектив и не може да се очаква синергия.
     
    6. Непрекъснато им показвате, че работят за Вас.
     
    Да гледате от високо на служителите си и да се отнасяте с тях като диктатор, няма да Ви донесе много позитиви. Представете си, че всички служители изведнъж спрат да работят за Вас. Фирмата Ви ще продължи ли да се развива? Добрите мениджъри разбират значимостта на всеки в организацията и възприемат отношение към служителите като към партньори, с които работят съвместно за постигането на обща цел.
     
    източник: businessinsider.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x