Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 6 лоши кариерни навика, от които да се отървете тази година

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Влезли веднъж в рутината, може би не се замисляте как начинът, по който вършите ежедневните си задачи, може да вреди на продуктивността Ви. Навици като тези често попречат да покажете най-доброто, на което сте способни.
     
    Ако сте решили през новата година да развиете кариерата си, спрете:
     
    1. Да организирате безкрайни оперативки.
     
    Комуникацията между служителите е важна и никой не спори за това. Но и темите на оперативките трябва да са важни, за да им отделяте от времето, което иначе бихте вложили в други задачи. Преценявайте внимателно къде се налага и къде не да организирате срещи и ги ограничавайте максимално не само във времето, но и в броя участници.
     
    2. Да клюкарствате в офиса.
     
    Както казахме комуникацията между служителите е важна и не трябва да се неглижира. Но клюкаренето е най-малко продуктивната от всички комуникации, дори напротив - то е вредно и може да подкопае отношенията Ви с част от колегите Ви. Вместо да губите време в подобни дейности, всеки път, щом се уловите, че се отвличате, прекъснете разговора учтиво и се върнете към работата  си.
     
    3. Да се заемате с много неща едновременно.
     
    Ние се справяме много по-добре със задачите си, ако ги изпълняваме една по една. Освен, че се концентрираме по-качествено и работата ни е по-добра, тя е и по-бърза. Не мислете, че жонглирането Ви показва като особено способен служител. То по-скоро сочи, че не сте в състояние да се съсредоточите добре, от което страда изпълнението Ви.
     
    4. Да отлагате.
     
    Неприятните задачи няма да изчезнат, ако решите да се заемете с тях след час или ден. Достатъчно е само да си наложите да ги започнете, за да се увлечете в работа. Създайте си нов навик да се захващате с неприятните задачи веднага щом дойде техния ред, без да отлагате, да си давате предварителна почивка или да отскачате за чаша кафе. Всичко това може да почака до момента, в който отметнете част от работата.

     
    5. Винаги да се съгласявате с шефа.
     
    Той не винаги е прав - никой не е винаги прав. По-добре за Вас и Вашата кариера е да давате мнението си, дори когато то не е в унисон с това на ръководството. Никой не казва да го правите арогантно или да се конфронтирате. Отстоявайте своите позиции и идеи, защото в противен случай няма да Ви приемат сериозно и да Ви уважават като кадър. Бихте ли повишили в длъжност някого, когото не уважавате?
     
    6. Да вършите нещата както винаги сте ги вършили.
     
    Промените са неизбежни. Да не говорим, че са необходими, защото рутината убива мотивацията и притъпява вниманието ни. Вместо да разчитате на начините, по които винаги сте се справяли с работата си, търсете по-добри, по-продуктивни, по-бързи, с чиято помощ да освободите време и ресурси, с които да вършите по-предизвикателната си работа. Не забравяйте, че Вашето развитие - и на работа, и в личен план - е първо Ваша задача.

     
    източник: businessnewsdaily.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x