Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 5 реалистични стъпки, които да предприемете, когато сте затрупани с работа

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    На всеки се е случвало да има толкова много задачи, че да не знае коя да подхване първа. 
     
    Вместо обаче да се стресирате, че няма да успеете да се справите, първо поемете дълбоко дъх и се успокойте. Паниката не е помогнала никому.
     
    След като се успокоите, можете да направите следното:
     
    1. Приоритизирайте.
     
    Определете важността и последователността на задачите, които следва да изпълните. Така по-лесно ще откриете откъде да започнете, какво задължително трябва да свършите и какво все пак можете да оставите за утре.
     
    2. Съсредоточете се върху ценността.
     
    Вгледайте се в задачите си и преценете кои от тях са действително ценни за компанията. Отстранете от списъка за днес всичко, което не носи добавена стойност. Маркетингови усилия, контакти с партньори и клиенти, публикации в ключови комуникационни канали. Всичко това е важно за фирмата и дейността ѝ. Ако сте предвидили обаче проучване на потенциални партньори, например, можете да го оставите за утре. То не носи директни печалби днес.
     
    3. Делегирайте, ако имате подобна възможност.
     
    Ако сте на ръководна позиция и можете да преразпределите някаква част от работата, направете го. Задачите, които не се нуждаят от ексклузивното Ви внимание, могат да отидат при някой от подчинените Ви. С това ще освободите времеви ресурс за по-важни дейности.

     
    4. Планирайте предварително и уведомявайте.
     
    След като сте ограничили списъка задачи, вероятно количеството все още е значително. Време е да проверите дали ще изпуснете някой важен краен срок. Ако има подобен риск, трябва да се свържете със заинтересованите лица предварително, за да бъдат подготвени. Естествено, направете всичко възможно да спазите сроковете, но предварителната информация ще бъде ценна за колегите Ви.
     
    4. Просто започнете.
     
    Нито една задача няма да бъде завършена, ако стоите и гледате списъка с дейности за деня с ужас. Започнете с първата задача и скоро ще откриете как сте се потопили в работа. 
     
    източник: themuse.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x