Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се

5 неща, които ужасните шефове най-вероятно си казват

PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
Да ръководиш хора никак не е лесно, но доброто ръководене идва с неоценими ползи за компанията.
 
Ето защо и трябва да се култивира. 
 
Колкото и стресиращо и изтощаващо да е управлението на персонала, то може да Ви донесе удовлетворение и да направи от служителите Ви страхотен и ефективен екип. Затова е важно и да се справяте добре с него.
 
А за да се справяте добре с него, означава и никога да не си помисляте едно от следните неща:
 
1. "Не е нужно да благодаря на служителите за добре свършената работа."
 
Все пак им плащате, нали? Всъщност нещата не са толкова прости. За едно и също заплащане един служител може да върши изискуемия минимум, а друг да влага чувствително по-резултатни усилия. Ако искате да имате повече служители от втория тип, трябва да оценявате и какво са вложили от себе си, и какво са постигнали.
 
2. "Служителите ми се справят по-добре без мен."
 
В такъв случай Вие сте излишен. Ако имате страхотни служители, които се справят почти самостоятелно, Вашата работа е да поддържате мотивацията и ентусиазма им, за да продължават в същия дух. А и със сигурност ще възникват ситуации, в които те ще оценят Вашите намеса и съвет.
 
3. "Не искам да се изтъкват толкова много."
 
Няма причина да се страхувате, че служителите Ви ще Ви засенчат. Вашата работа е да ги направите именно толкова добри. Страхотните лидери култивират талантливите си кадри. Колкото по-силен е екипът Ви, толкова по-силна е и компанията.
 
4. "Не знам защо се оплакват. Всичко ми изглежда наред..."
 
Това, че нещата изгледат добре от Вашата гледна точка, не означава, че изглеждат така от гледната точка на служителите Ви. Постарайте се преди да определите недоволството им като неоснователно, да погледнете "през техните очи". Само така ще прецените информирано.
 
5. "Той не ме харесва, тъй че няма да се занимавам с него."
 
В бизнеса няма лични отношения. Ако служителят Ви се справя страхотно с работата си, няма значение дали е позитивно настроен към Вас, нито дали Вие го харесвате. Трябва да работите с него, да му съдействате да се развива и да подобрява уменията си. Докато и двамата се държите професионално, няма никаква нужда да се харесвате.
 
източник: businessinsider.com

БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

Решени практически казуси за всеки ТРЗ служител

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Решени практически казуси за всеки ТРЗ служител"!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

x