Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 5 навика, осигуряващи успех на работа

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Както е с много други неща, успехът w кариерата е нещо, което сами трябва да си осигурите. За което да работите и да вложите собствени усилия.

    Понякога служителите имат очакване някой да се погрижи за кариерата им вместо тях: било то мениджъра по човешки ресурси, прекия им началник или шефа. Въпреки че е добре кариерното развитие да е съвместна дейност както на конкретния кадър, така и на ръководството, ако служителят не покаже, че иска и е готов за повишение, такова няма как да му бъде предложено.
     
    Иначе казано - трябва да работите така и да имате такива служебни навици, които да съдействат на началника да Ви забележи. Няма как някой да работи вместо Вас, но ако се затруднявате с определянето на подходящите навици, ето няколко от тях, с които да започнете:
     
    1. Старайте се и при изпълнението на по-маловажните си задачи.
     
    Ако третирате с внимание малките си задачи, може да Ви се има доверие да третирате с още по-голямо такова важните проекти, които Ви се възлагат. Обърнете внимание на детайлите и не отлагайте грижата за тях. Всеки малък проблем, неглижиран за дълго време, се разраства подобно на снежна топка пусната по планински склон.
     
    2. Съдействайте, но и оставайте независими в работата си.
     
    Важно е да покажете, че сте готови да помагате на колегите си и да им съдействате при затруднения. Иначе казано, това означава, че сте способни да загърбвате индивидуалния си интерес за сметка на общофирмения. Но също толкова важно е да покажете, че можете да се справяте сами с работата си и нямате нужда от помощ за всяка по-предизвикателна задача. В крайна сметка колега, който е готов да помогне, но и сам не прекалява с търсенето на помощ, винаги ще получи съдействие, когато действително се нуждае от него.
     
    3. Бъдете иновативни.
     
    Винаги търсете най-добрия, най-евтин и най-бърз начин - работете по-умно, не просто по-усилено. Бъдете креативни в подхода си към регулярните си задачи и опитвайте различни стратегии, докато откриете коя работи най-добре. Бизнесът се развива непрекъснато и нагласата към иновативност показва, че сте готови на позитивни промени и че разполагате с гъвкавост, която винаги се цени у мениджърските кадри.
     
    4. Бъдете критични.
     
    Важно е, когато допуснете грешка, да можете да се изправите и да продължите напред. Също толкова важно е да се поучите от нея и да откриете на какво се дължи. Може би методът Ви на работа е неудачен в конкретния случай. Може би сте проявили момента небрежност. Критикувайки собствената си работа, ще откривате нови начини да я подобрявате. А това винаги се забелязва.
     
    5. Поемайте рискове.
     
    Няма да усвоявате нови умения, ако оставате в зоната си на комфорт. Давайте предложения, опитвайте нови методи за работа. Поемането на риск показва и ангажираността Ви, но и професионализма Ви на настоящата Ви работа. Още повече, че Ви дава по-голяма увереност, че сте способни да се справяте с предизвикателствата, които се изправят пред Вас. 
     
    източник: entrepreneur.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x