Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 4 умения за работа с хора, които ще Ви помогнат да напреднете в кариерата

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Знанията и опитът може да Ви спечелят длъжността, но не са достатъчни, за да Ви осигурят позитивно кариерно развитие.
     
    Важно е да умеете да рабитоте в екип, да се разбирате с колегите си. Така ще си извоювате по-високи позиции, защото ще демонстрирате способност да се справяте като ръководител.
     
    Ето какво още трябва да можете, освен да вършите работата си:
     
    1. Да слушате внимателно.
     
    Добрата комуникация не започва с говоренето, а със слушането. Когато колега Ви моли за съдействие, няма как да му го окажете, ако не знаете в какво се изразява. Нито пък ще му направите добро впечатление, ако продължавате да се занимавате с нещо друго, докато той Ви говори. Уважавайте хората, с които работите, и има отделяйте внимание и време, когато имат нужда от това. Още повече, че добрите отношения с онези, с които работите, ще Ви накарат да се чувствате по-добре на работното си място.
     
    2. Да показвате позитивизъм.
     
    Мотивацията и положителното настроение са заразни. Тук не става дума да сте винаги пресилено щастливи, но да се стараете да не се поддавате на песимизъм. Всеки има своите лоши дни, но ако всеки е такъв, колегите Ви ще изпитват трудности да работят с Вас. Постарайте се да излъчвате добро настроение и да опитвате новите неща не с очаквания за провал, а с желание да им дадете шанс. В крайна сметка само така ще знаете дали ще проработят.
     
    3. Да комуникирате ясно.
     
    Това ще Ви помогне да предавате информация и да молите за съдействие така, че колегите Ви да хабят минимално време, за да Ви сътрудничат. Колкото по-ясно и конкретно посочите от какво се нуждаете, в какъв вид, кога, толкова по-бързо и лесно ще го получите. Затова се старайте да се поставяте на мястото на колегата, с когото разговаряте, и да отговорите на всички негови въпроси, преди още да ги е задал, за да минимизирате комуникацията помежду си и всеки да се заеме със своята работа веднага.
     
    4. Да поемате отговорност.
     
    Хората, които поемат отговорността за всичко, което вършат, са много по-уважавани. Освен това те са и хората, които умеят да се поучават от грешките си, защото си ги признават. Не обвиняват другите, с което не позволяват на грешките да доведат и до конфликти. Още повече, че обикновено поетата отговорност при тези хора означава и поемане на задължение за работа по отстраняване на проблемите и минимизиране на негативите от грешките.

     
    източник: businessnewsdaily.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x