Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се

3 въпроса, които мениджърите трябва да зададат преди да се втурнат да разрешават офисните конфликти

PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
Имайки предвид колко време прекарваме на работа, няма как да не се появят конфликти. Дори и в най-сплотените семейства се случват подобни неща. Какво да очакваме от хора, чиито отношения са в най-добрия случай приятелски.
 
Мениджърите обаче трябва да са особено внимателни, когатo подобна ситуация назрее в екипа им. Ако Вие като ръководител се изправите пред нея, ето какви въпроси да зададете, преди да пристъпите към действия:
 
1. Колко тежки са обстоятелствата?
 
Един по-нервен отговор на имейл е нещо съвсем различно от вербалния скандал. При първото, особено ако е единичен случай, можете да си "затворите очите" и да не се намесвате. При второто намесата Ви е наложителна и то възможно най-скоро. Размерът на проблема ще Ви покаже дали има нужда Вие да вземете мерки или можете да оставите служителите да разрешат проблема помежду си.
 
2. Колко дълго продължава така?
 
Ако фирмата е изправена пред затруднение и нещата на работа са напрегнати, няма как тревогата да не си каже думата. В този случай е достатъчно и едно извинение и малка проява на разбиране. Ако обаче става дума за непрекъснато повтаряща се практика, трябва да действате в противовес. Ако имате служители, които непрекъснато създават конфликти, погрижете се да откриете причината и да вземете мерки за коригиране на поведението. Ако на служители се е случило няколко пъти да се сдърпат, обърнете им внимание и работете по подобряване на комуникацията им.
 
3. Колко хора са замесени?
 
Конфликтите на работа рядко остават между двама души. Обикновено се взимат страни или поне работната атмосфера се нарушава. Колкото повече са замесените, толкова по-бърза трябва да е реакцията Ви като мениджър. В крайна сметка служителите са на работа да се трудят, а не да се карат едни с други или да създават интриги. Работете по изглаждане на проблема, като степенувате усилията си според резултатите: ако по-меките мерки работят, не прибягвайте до по-стриктни, ако пък по-мекия подход е неефективен, не се страхувайте да бъдете строги.
 
източник: themuse.com

БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

6 ТРЗ въпроса - 6 експертни отговора

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "6 ТРЗ въпроса - 6 експертни отговора"!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

x