Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се

3-те най-чести и скъпо струващи грешки при набиране на персонал

PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
Процесът на подбор е дълъг и труден. Лошите решения на всеки един негов стадий могат да доведат до неподходящо назначение. А то коства много на фирмата и на всички в нея.
 
За да се предпазите от тях, запознайте се с 3-те най-скъпо струващи грешки при наемане на нови кадри:
 
1. Лоша обява.
 
Кандидатите за работа са по-взискателни от всякога. За да привлечете най-добрите, трябва внимателно да подготвите обявата си и да използвате най-подходящите и съвременни канали за комуникация. Да разчитате само на един е недалновидно. Освен това трябва да помислите за удобството - все по-малко кандидатстващи за работа са склонни да подават документи на място и предпочитат това да става онлайн. 
 
Така че за да привлечете най-добрите кандидати, трябва да имате отличаваща се и максимално персонализирана за тях обява, публикувана в онези канали, които те посещават най-често, дори и това да са социалните мрежи.
 
2. Решения, небазирани на пълната информация.
 
Има два начина да се скрие информация по време на набирането на персонал. Единият идва от планината документи за кандидатстване, която фирмите получават. Прекалено многото автобиографии улесняват пропускането на детайлите. Вторият начин е, когато набиращият кадрите няма достатъчно яснота какво се случва в организацията и какви са точно нейните нужди. За да се вземе най-правилното решение, е важно всички детайли - и външни, и вътрешни да са известни на лицето, което ще определи новото назначение.
 
3. Подценяване важността на встъпването в длъжност.
 
Имайки предвид колко дълъг и скъп може да бъде процесът по набиране на персонал, да неглижирате встъпването в длъжност е груба грешка. Ако създадете лошо впечатление у кандидата и не го обучите добре, не само, че няма да го запазите за дълго, но и той няма да се справя добре с работата, която ще върши докато все пак работи за Вас. Колкото повече внимание и грижа отделите на встъпването в длъжност и колкото по-добре се постараете да посрещнете новия си кадър, толкова по-бързо ще се впише той не само в организацията като колектив, но и към самите си задължения.
 
източник: entrepreneur.com

БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

Решени практически казуси за всеки ТРЗ служител

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Решени практически казуси за всеки ТРЗ служител"!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

x