Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 3 стратегии за по-лесна работа с колеги

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Да се разбирате с колегите си на работа е много важно, но това съвсем не значи, че е лесно.
     
    Въпреки трудностите, има какво да направите, за да улесните установяването на позитивни взаимоотношения. А именно:
     
    1. Преценявайте чувствата на другия преди да направите каквото и да било.
     
    Винаги, когато се озовете в ситуация, когато решението Ви ще засегне някой колега, винаги отделяйте време да прецените как ще се почувства той, ако направите едно или друго. Погледнете през неговите очи, преценете ситуацията. Възможно е без да имате желание, да му навредите по някакъв начин. Ако си го спестите, ще си спестите и евентуалните бъдещи конфликти.
     
    2. Казвайте това, което мислите, и го казвайте ясно.
     
    Ако искате комуникацията Ви да е добра, трябва да сте откровени и да не говорите двусмислено или неразбираемо. Ако има проблем, коментирайте го с колегата си. Посочете какво Ви притеснява. Ако той допусне грешка, обърнете му внимание, като се постараете да проявите уважение и такт. Колкото по-ясно говорите, толкова повече намеренията Ви ще са ясни и никой няма да има причина да Ви обвини в интригантстване или създаване на конфликти.
     
    3. Поставете граници.
     
    Професионалното общуване има свои граници. Дори с колеги, с които сте в приятелски отношения, трябва да има такива. Една подобна граница е например коментирането на колеги и шефове. Друга е помощта, която можете да окажете. За да бъдат отношенията Ви позитивни и прозрачни, бъдете винаги максимално ясни за позволеното и нежелателното в отношенията си с околните. Нямате ли възможност да поемете дадена странична задача, отклонете я учтиво. Не желаете ли да говорите зад гърба на колеги и ръководство, тактично сменяйте темата при подобни разговори.
     
    източник: themuse.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x