Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се

3 слабости на лидерството, с които трябва да се справите

PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
Да ръководите служители така, че те да са мотивирани и ангажирани на работа, никак не е лека задача. Особено имайки предвид, че и лидерите са хора със своите слабости. 
 
В какво се заключават те и как да ги неутрализирате? Вижте 3 примера по-долу:
 
1. Липсата на доверие у служителите. 
 
Ако сте ръководили хора, които обещават едно, а вършат друго, е естествено да сте недоверчиви. Но недоверието Ви кара и служителите да се съмняват, че могат да Ви вярват. За да създадете атмосфера на взаимно доверие, е важно да направите няколко неща:
 да давате само обещания, които можете да спазите
 да бъдете откровени за важните неща, които се случват във фирмата
✧ да оставяте в екипа си само хора, които са доказали, че не дават напразни обещания и са честни
 да следите внимателно поведението на кадрите си и да не допускате негативното да остане несанкционирано.
 
2. Желанието да се хареса на всички.
 
Лидерът също е човек и неодобрението на околните естествено го потиска. Затова, ако се чувствате така, е редно да знаете, че е напълно естествено. Важно е обаче да развивате способността си да разделяте професионалната си личност от човекът, който сте в личния си живот. Ако се стараете да имате добро отношение към хората си, съдействате им, проявявате разбиране и се стремите да ги улесните в изпълнението на задачите, няма защо да се тревожите. Ако се наложи да бъдете по-строги, бъдете. Има служители, които не умеят да оценяват добрия ръководител. Така че, каквото и да направите, няма да Ви харесват.
 
3. Лицемерието.
 
"Вършете каквото Ви кажа, а не каквото аз върша." е много опасна мисъл. Истинският лидер е човек, който умее да дава позитивен пример на хората си. Ако искате те да идват навреме на работа, Вие също трябва да го правите. Ако искате те да бъдат честни и открити, и Вие трябва да проявявате тези качества. В противен случай нямате право да се сърдите. Затова следете внимателно поведението си и, поставите ли нови изисквания към персонала си, бъдете първият, който ги съблюдава.
 
източник: businessnewsdaily.com

БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

ТРЗ експертите съветват: 12 най-четени казуса и техните решения

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "ТРЗ експертите съветват: 12 най-четени казуса и техните решения"!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

x