Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 3 начина да разберете дали имате подходящия екип за 2016-та и следващите години

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Докато бързаме да си свършим работата през годината, е трудно да се фокусираме върху нещо друго, освен отчети, доклади и задачи. Не сме концентрирани върху това дали екипът ни се представя все по-добре. Дали данните за продуктивността се повишават. Дали печалбата се увеличава. Дали сме спазили всички крайни срокове.
     
    Анализирането на тази информация е критично важна част от мениджмънта. Независимо от това има няколко начина да разберете дали имате подходящ в дългосрочен план екип. С приближаването на края на годината, идва времето да спрете и да анализирате ситуацията, в която се намирате. Да си зададете няколко важни въпроса, които да Ви помогнат да определите кои са подходящите служители за дългосрочното развитие на бизнеса Ви. Както и кого трябва да повишите в длъжност и кого да освободите.
     
    Ето за какви въпроси става дума:
     
    1. Вдъхновени ли сте от конкретната личност?
     
    Помислете. Дали даден служител Ви вдъхновява? Няма значение много или малко. Показва ли той поведение, което Ви кара да се гордеете, че сте му се доверили. Дали неговата отдаденост на работата или неговата креативност помагат на фирмата да бъде по-ефективна?
     
    Всеки служител на една компания има потенциала да Ви вдъхнови. Обръщайте внимание на служителите си, които го правят най-силно. Награждавайте ги за добрите им резултати и поддържайте мотивацията им.
     
    2. Отделяте ли прекалено много време за поддържане на висок морал сред определени служители?
     
    Както трябва да знаете кой се справя добре, така трябва да знаете къде дисциплината се пропуква. На кого отделяте продължително време в обяснения какво трябва да прави. Къде отдавате особени усилия за поддържането на мотивацията? Това са знаци, че сте назначили не особено подходящ служител.
     
    Понякога вината за това е на мениджърите. Не можете да очаквате силна мотивация от служители, които работят за Вас 5 години, а не са получили повишение. Въпреки това, ако един служител започне да иска подобряване на условията на работа и увеличаване на възнаграждението често, това е сигурен знак, че трябва да се разделите. Да оставите подобен служител на работа няма да бъде от полза нито за екипа, нито за фирмата Ви.
     
    3. Благодарни ли сте за конкретния служител?
     
    Запитайте се: благодарни ли сте, че имате този човек в екипа си? През цялата година неусетно сте събирали впечатления за работата с всеки от хората си. Помислете как Ви кара да се чувствате всеки от служителите Ви. Така интуицията Ви ще Ви помогне да разберете дали за Вас работят подходящите хора.
     
    Прекрасно е да имате служители, за чието присъствие във фирмата си да сте благодарни. Що се отнася до другите, поговорете с тях. Дискутирайте представянето им, мотивацията им, очакванията от работата им. Обяснете му какви грешки и пропуски има, съставете план как да се коригират тези пропуски и грешки.
     
    Направете своята равносметка, за да започнете 2016-та година готови за работа. И, разбира се, за страхотни бизнес постижения, подкрепени от силен и мотивиран екип.
     
    източник: entrepreneur.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    9 експертни решения за трудовоправни отношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x