Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 3 грешки, които допускате, когато добиете увереност в работата си

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Прекрасно е да усещате, че сте преминали успешно през етапа на "новак" в работата, и да се чувствате удобно на работното си място. 
     
    С това влагането на усилия в работата, обаче, съвсем не трябва да се преустановява. Не бива да смятате, че сте постигнали нужното и след като сте се утвърдили, можете да "почивате".
     
    За да не навредите на кариерата си, внимавайте да не допуснете следните няколко грешки:
     
    1. Държите се сякаш знаете всичко.
     
    Арогантността е голяма предпоставка за грешки. А продължаващото обучение става все по-важна част от характеристиката на добрия служител. Да, набрали сте опит на тази длъжност, видели сте различни ситуации, но винаги можете да се изненадате с нещо ново. Бизнесът се променя, задълженията Ви също ще го правят. Да се държите така, сякаш няма какво повече да научите, ще отблъсне хората от Вас, а и ще Ви попречи да се развивате. Бъдете готови да приемете всяко зрънце нови знания, защото чрез него ще напредвате в кариерното си развитие.
     
    2. Вършите само това, което е разписано в длъжностната Ви характеристика.
     
    Ако искате завинаги да останете на тази конкретна позиция, можете спокойно да се задоволите с изпълняване единствено на документираните си задължения. В случай че желаете да усвоявате нови знания и умения, да разнообразявате работата си, да демонстрирате и другите си качества и умения, няма как да го направите, вършейки само разписаното. 
     
    3. Не задавате въпроси.
     
    Винаги има какво още да научите на една длъжност. За организацията, за по-добри методи на работа, за предстоящи проекти и какво ли още не. Всеки един въпрос - дори и тези, които смятате за "глупави" - Ви позволяват да научите нещо ново. Колкото повече въпроси задавате, толкова по-добре ще сте подготвени за работата, която вършите, толкова по-лесно ще изпълнявате задачите си и толкова по-малко грешки ще допускате.


    източник: themuse.com
     

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x