Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 23 от най-досадните навици в офиса

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Има милиони офиси по света, които приютяват десетки милиони служители и които нерядко се оказват неприятни именно заради наличието на толкова много хора. Особено ако те са от онази порода, наречена досадници.
     
    С оглед на добрата работа и качественото сработване в колектива, вгледайте се в себе си и проверете дали случайно не сте един от тези досадници.
     
    Ето 30-те навика, които Ви издават като такива:
     
    1. Високо говорене по телефона или използване на високоговорител.
    2. Споделяне на твърде много информация от личен характер.
    3. Търсене на помощ все за онзи същият проблем, за който сте искали вече толкова много пъти, че би трябвало да знаете какво да направите.
    4. Закъсняване за оперативки, което налага колегите Ви да се повтарят.
    5. Разхвърляне на общите помещения без да ги почистите след това.
    6. Писане на пасивно-агресивни бележки и оставянето им в офиса, вместо да говорите лице в лице с човека, с когото имате проблем.
    7. Използване на последната чаша кафе или чай без да приготвите нови.
    8. Крадене на офис принадлежности.
    9. Клюкарене.
    10.Високо слушане на музика и/или припяване заедно с нея.
    11. Пращане на "забавни" имейли до всички в офиса непрекъснато.
    12. Приготвяне и консумиране на изключително "ароматни" храни в офиса.
    13. Промяна на температурата на отоплението или охлаждането без да се консултирате с другите.
    14. Занимание с лични дела на работа.
    15. Крадене на храна от общия хладилник.
    16. Идване на работа, когато очевидно сте твърде заразни.
    17. Липса на всякаква грижа за личната хигиена.
    18. Или грижа за личната Ви хигиена на работното бюро.
    19. Носене на твърде много или твърде силен парфюм.
    20. Организиране на безсмислени срещи.
    21. Неспособност за поемане на отговорност, когато сгрешите, или още по-лошо - обвиняване на другите за Вашите пропуски.
    22. Задаване на прекалено лични въпроси.
    23. Съгласяване с шефа независимо за какво само за да се подмажете.
     
    източник: businessinsider.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    ТРЗ практика – готови решения за отпуски, трудови и граждански правоотношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "ТРЗ практика – готови решения за отпуски, трудови и граждански правоотношения "!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x