Вреди ли на екипа Ви Вашият мениджърски стил?
Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
PortalTRZnormativi.bg
24 Юли 2017
Не е никак лесно за един лидер да бъде ефективен. С различните служители и техните характери нещата стават особено сложни.
За жалост не винаги лидерите се ориентират правилно как е най-добре да подходят към управлението на служителите си. Ако се притеснявате, че сте един от тях, вижте следните 4 типа мениджмъnт, които не са особено подходящи:
1. Осигуряващият.
Този тип лидери са зависими от чуждото одобрение и искат да бъдат харесвани от служителите си. Затова се стараят да им осигурят всичко необходимо за лесна и успешна работа. И в тези си усилия малко прекаляват. Този тип управленец не е консистентен в поведението си, защото се стреми да угоди на всички. Поради това и не успява да взема трудни решения, когато се налагат. Особено сложно за него е да дисциплинира кадрите си
2. Избягващият.
Той не иска да поема рискове и приема само онези идеи, за които е сигурен, че ще проработят. Ако служител ги потърси за помощ, обикновено отлагат съдействието си, с надежда служителят да намери начин да се справи сам. Вместо да "атакува" затрудненията, предпочита да избягва самото заемане с тях.
3. Конкуриращият се.
Той иска всичко да става по неговия начин - счита го за най-добър. Оказва натиск на служителите си да генерират добри идеи непрекъснато, за да демонстрира превъзходството на екипа си. Непрекъснато се стреми да постига целите си за чужда сметка.
4. Търсещият компромиса
Той се задоволява с полудобро решение и полудобри резултати. Той не създава толкова голям стрес е екипа, но и не може да прави избори уверено, поради което е неефективен. Той позволява на хората да извиняват лошите си резултати и отказите от изпълнение на определени задачи, вместо да ги дисциплинира и да вземе мерки.
източник: businessnewsdaily.com
БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg
Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!
Подобни статии от категория Мениджмънт
20Юни2018
15-те най-често срещани въпроса по време на интервю за работа
от PortalTRZnormativi.bg
20 Юни 2018
24Ноем2017
3 умни стратегии в управлението на персонала за модерния мениджър
от PortalTRZnormativi.bg
24 Ноем 2017
15Ноем2017
Ключът към избиране на най-подходящия кандидат е решението кое е най-важно
от PortalTRZnormativi.bg
15 Ноем 2017