Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се

Вреди ли на екипа Ви Вашият мениджърски стил?

PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
Не е никак лесно за един лидер да бъде ефективен. С различните служители и техните характери нещата стават особено сложни.
 
За жалост не винаги лидерите се ориентират правилно как е най-добре да подходят към управлението на служителите си. Ако се притеснявате, че сте един от тях, вижте следните 4 типа мениджмъnт, които не са особено подходящи:
 
1. Осигуряващият.
 
Този тип лидери са зависими от чуждото одобрение и искат да бъдат харесвани от служителите си. Затова се стараят да им осигурят всичко необходимо за лесна и успешна работа. И в тези си усилия малко прекаляват. Този тип управленец не е консистентен в поведението си, защото се стреми да угоди на всички. Поради това и не успява да взема трудни решения, когато се налагат. Особено сложно за него е да дисциплинира кадрите си
 
2. Избягващият.
 
Той не иска да поема рискове и приема само онези идеи, за които е сигурен, че ще проработят. Ако служител ги потърси за помощ, обикновено отлагат съдействието си, с надежда служителят да намери начин да се справи сам. Вместо да "атакува" затрудненията, предпочита да избягва самото заемане с тях.
 
3. Конкуриращият се.
 
Той иска всичко да става по неговия начин - счита го за най-добър. Оказва натиск на служителите си да генерират добри идеи непрекъснато, за да демонстрира превъзходството на екипа си. Непрекъснато се стреми да постига целите си за чужда сметка.
 
4. Търсещият компромиса
 
Той се задоволява с полудобро решение и полудобри резултати. Той не създава толкова голям стрес е екипа, но и не може да прави избори уверено, поради което е неефективен. Той позволява на хората да извиняват лошите си резултати и отказите от изпълнение на определени задачи, вместо да ги дисциплинира и да вземе мерки.
 
източник: businessnewsdaily.com

БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

ТРЗ експертите съветват: 12 най-четени казуса и техните решения

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "ТРЗ експертите съветват: 12 най-четени казуса и техните решения"!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

x