Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Съвет No 1 за наемане на нов служител

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Съществуват много неща, които да имате предвид при наемането на нови членове на екипа си. Но ако трябва да се ограничим до един единствен съвет той би бил следния: търсете човек, който действително се интересува от другите.
     
    Екипната работа се основава на отношенията. А по-голямата част от това, което вършите в организацията си, е свързано именно с някакъв тип отношения. Повечето, ако не всички, проблеми във фирмата Ви водят началото си от неумението на служителите да се разбират с другите.
     
    Разбира се, проблемите с представянето могат да се отнесат до липса на компетенции, лоша преценка, слаба мотивация и други проблеми, но хората, които не се разбират с колегите си, могат драматично да усложнят вече сложната ситуация.
     
    Наемането на служители, които, казано простичко, мислят доброто на другите, са от голяма полза за подобряването на екипа, в който работят. По този начин служителите са по-концнентрирани върху това, което могат да направят заедно, а не върху това, което могат да направят за себе си. Така ничие его не стои на преден план и нездравите амбиции не се месят в екипната работа.
     
    Налице са 3 големи ползи от наемането на служители, които ги е грижа за колегите им:
     
    1. По-малко разговори "зад гърба".
     
    Колегите, които са загрижени един за друг, не хабят време да говорят лошо едни за други и да плетат интруги. Те са уверени в себе си и имат позитивно отношение. Това пести от драмата и позволява на хората да се фокусират в работата си.
     
    2. По-ефективен диалог.
     
    Ако колегите Ви са заинтересовани едни за други, те се интересуват и от чуждото мнение. Предпочитат да обсъждат проблемите и да ги решават с единодушие. В резултат са много по-съсредоточени по време на служебните оперативки, което ги прави и по-продуктивни.
     
    3. Услужливи колеги.
     
    Един добър екип винаги си съдейства, защото разбира важността на това задачите да се изпълняват по най-добрия възможен начин. Слабостите на всеки от кадрите могат да бъдат неутрализирани с ефективно сътрудничество. Още повече, че ако колегите са услужливи, всеки служител с проблем ще бъде окуражен да се допита до тях. По този начин възможността да останат нерешени проблеми се минимизира.
     
    Как обаче да наемете именно такива служители: хора, които са загрижени за колегите си? Всъщност не е чак толкова трудно. Достатъчно е да зададете на кандидатите два въпроса:
    1. Какво Ви е мнението за съдействието между колеги?
    2. По какъв начин съдействате на своите?
     
    След като откриете потенциален нов служител, който дава подходящ отговор на тези два въпроса, помолете кандидата да предостави препоръки, подкрепящи отговорите му.
     
    С отговорите на 2-та въпроса ще знаете дали кандидатите въобще имат някакво отношение към това да помагат на колегите си или са съсредоточени само върху своя интерес. След като изберете най-подходящите от кандидатите на този принцип, можете да базирате селекцията си и на другите качества, които Ви интересуват.
     
    източник: teamworkandleadership.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x