Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се

Подценяваният трик за справяне с лошото настроение в офиса

PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
Независимо дали алармата не Ви е събудила, изгорили сте препечените филийки, кафето Ви е свършило, колегите са ужасно шумни, конкретната служебна задача Ви дразни или нещо друго - причините да се изнервите са множество. Каквото и да Ви кара да се ядосвате, може и да се изкушите да си го изкарате на някой досаден колега, с което поне за момент да се успокоите. 
 
Колкото и да е силно изкушението обаче, трябва да се въздържите. Защото в противен случай можете силно да навредите на отношенията си с колегите си и да подроните добрата си репутация на добър служител. Което от своя страна да се отрази негативно върху кариерното Ви развитие. Каквото и да коства, лошото Ви настроение, особено ако е свързано с личния Ви живот, трябва да остане скрито, защото мястото му не е на работа и Ви показва в непрофесионална светлина.
 
Изглежда трудно, нали? Ключът към постигането му е много прост: говорете колкото можете по-малко. Запазвайки мълчание, се предпазвате от риска, отваряйки уста, да излеете всички негативни емоции с първия си хаплив коментар. Колкото по-тихи останете, толкова по-малко вероятно е сарказмът Ви да обиди някого или още по-лошо - да развали добрите Ви отношения с колеги, на които обичайно разчитате.
Използването на лошото настроение като оправдание за лошо поведение, е силно непрофесионално и няма да Ви донесе никакви позитиви. Подобно поведение може да Ви навлече проблеми с ръководството, защото негативното поведение на работа се отразява и върху колегите Ви - то създава напрегната работна атмосфера. А напрегнатата работна атмосфера е всичко друго, но не и мотивираща, с което може да се отрази зле на цялостното представяне на екипа.
 
Затова трябва да направите всичко възможно да сдържите лошото си настроение. Винаги, когато усетите, че сте изпаднали в него, по-добре идете някъде насаме, викайте, тичайте, направете нещо, което ще Ви помогне да отпуснете напрежението. Но не позволявайте на лошото настроение от днешния ден да навреди на добрата Ви репутация и кариерата Ви.
 
източник: themuse.com

БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

6 ТРЗ въпроса - 6 експертни отговора

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "6 ТРЗ въпроса - 6 експертни отговора"!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

x