Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Наемане на служители и оборудване от друга фирма

    доц. д-р Андрей Александров Отговор, предоставен от
    доц. д-р Андрей Александров
    Въпрос:
    Фирма А притежава оборудване (компютри, телефони и друг хардуер), както и служители на трудов договор с умения в ТРЗ, ЧР, софтуерна поддръжка, административни функции и прочие. Фирма Б желае да сключи договор с Фирма А за наем на оборудване и за ползване на услугите (подръжка на това оборудване, ТРЗ, ЧР и други административни дейности). Офисите на двете дружества са в един град.
    1. Съществуват ли пречки служителите на Фирма А да извършват услугите в офиса на Фирма Б. Например: да следят за трудова дисциплина, да извършват подбор, да поддържат техниката, софтуера, CRM и т.н.?
    2. Съществуват ли опасности при евентуална проверка от ГИТ и ако да, как могат да се предотвратят?
    3. Има ли специфики при евентуални трудови злополуки със служителите на Фирма А?
    4. Налице са други рискове или неща, които да се вземат предвид при описаната хипотеза?
    5. Следва ли да се предприемат други специфични мерки от Фирма А иили Фирма Б при описаната хипотеза?

    Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете цялата статия
    Наемане на служители и оборудване от друга фирма

    Бележка: Пълният текст на статията е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук за да се регистрирате в portaltrznormativi.bg.

    Влизане в акаунта

    Защо да се регистрирам?

    • експерти на Ваше разоложение 24/7/365
    • база данни с новини, отговори, анализи
    • на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    ТРЗ практика – готови решения за отпуски, трудови и граждански правоотношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "ТРЗ практика – готови решения за отпуски, трудови и граждански правоотношения "!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x