Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се

Може би вината за лошия Ви шеф е у самите Вас?

PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
Лошият Ви шеф може да не е толкова лош, колкото Ви изглежда. Защото е напълно възможно Вие самите да създавате затрудненията пред себе си и него.
 
За да се уверите, че не саботирате отношенията си с ръководителя си, внимавайте да не допускате следните грешки:
 
1. Неясна комуникация.
 
За да имате добри отношения с шефа, трябва да общувате ясно и без недомлъвки. Ако има някакъв проблем, обърнете се към мениджъра си с уважение, но и с откровеност. Вместо да гадаете какво ще каже или направи, по-добре вижте сами от първа ръка. Имате трудности с работата? Помислете къде са проблемите и как да ги решите и говорете с шефа си. Някоя от задачите Ви притеснява? Подгответе списък с опорни точки, които Ви тревожат, и разговаряйте, за да изчистите неяснотите. Колкото по-открито и директно разговаряте с шефа си, толкова по-малко проблеми от смесените сигнали на лошата комуникация ще срещате.
 
2. Незабавна защита.
 
Градивната критика е особено важна за Вашето развитие. Затова да заставате в защита, дори когато недостатъците Ви са посочени без нападки и с уважение, е голяма грешка. Това показва, че не желаете да се развивате и да подобрявате уменията си. Което вреди и на фирмата, и на Вас. Фактът, че шефът Ви говори с Вас за нещата, с които не се справяте добре, и как да работите върху тях, не значи, че Ви напада. Нито че иска да Ви уволни. Напротив - означава, че оценява потенциала Ви позитивно и иска да Ви помогне да го разгърнете още повече.
 
3. Чувство за превъзходство.
 
Да се самозабравяте е много голяма грешка. Доброто представяне не трябва да Ви кара да се отпускате. Колкото по-високо е качеството на работата Ви, толкова усилия трябва да влагате в поддържането му. Именно това се очаква от Вас. Не го ли направите, естествено е мениджърът Ви да вземе мерки и да Ви обърне внимание. 
 
4. Трудна адаптация към промени.
 
Те са неизбежни. В личния, в професионалния живот, в бизнеса - навсякъде. Вместо да съжалявате за "доброто старо време", трябва да работите върху своята гъвкавост. Оплакванията и отказът да промените методите си на работа водят до проблеми както за шефа Ви, така и за фирмата. Ето защо, ако се противите на новите правила, шефът Ви ще трябва да бъде по-строг с Вас. Улеснете и себе си, и него като приемете неизбежните новости и се стараете да се нагодите към тях бързо и максимално безболезнено.
 
източник: businessinsider.com

БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

Решени практически казуси за всеки ТРЗ служител

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Решени практически казуси за всеки ТРЗ служител"!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

x