Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се

Корекция на грешка при здравното осигуряване на лице, назначено през 2016 г.

Красимира Гергева Отговор, предоставен от
Красимира Гергева
Екперт
Въпрос: Лице е назначено на трудов договор през м. март 2016 г. Допусната е техническа грешка при първоначалната настройка и програмата не начислява здравно осигуряване за същия месец (от м. 04.2016 настройките са оправени). Грешката е открита сега. Въпросите ми са свързани с нужните стъпки, които следва да предприемем, за да извършим корекцията:
1. Можем ли с електронен подпис да подадем нова Декларация 1 за това лице? Нужно ли е първо да анулираме грешната декларация или направо да подадем нова Д1 с код корекция?
2. Как стои въпросът за декларация 6? Може ли да подадем редовни данни - само с доначисленото ЗО за м. 03.2016?
3. Всички тези корекции могат ли да се направят с електронен подпис? Ако не, какво е нужно да входираме в НАП?
Моля ви да ми опишете нужните стъпки в подробности, за да се осъществи корекцията.

Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете отговора на казуса
Корекция на грешка при здравното осигуряване на лице, назначено през 2016 г.

Бележка: Отговорът на въпроса е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук за да се регистрирате в portaltrznormativi.bg.

Влизане в акаунта

Защо да се регистрирам?

  • експерти на Ваше разоложение 24/7/365
  • база данни с новини, отговори, анализи
  • на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство

БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

Решени практически казуси за всеки ТРЗ служител

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Решени практически казуси за всеки ТРЗ служител"!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

x