Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Как да разпознаете страхотните служители

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Те са отговорни, активни, способни да поемат отговорност, с лидерски заложби и умеят да следват правилата. Имат широк набор от качества, но са много трудни за откриване. 
     
    Добрите служители. Какво ги отличава? По какво да ги разпознаете?
     
    1. Те са малко по-особени. Нерядко са странни, със специфичен характер и се чувстват удобно в различността си. Това е в голяма полза за фирмите, защото дава друг поглед над нещата и носи повече креативни идеи.
     
    2. Наясно са кога трябва да се държат сериозно. Дори и често да се забавляват на работа, да проявяват известна фриволност, те са наясно кога ситуацията изидква внимание и съсредоточеност. Умеят да разпознават отношението към обстоятелствата, което самите те изискват.
     
    3. Не се интересуват от длъжностната характеристика. Колкото по-малка е една фирма, толкова по-голяма нужда има тя от хора, които могат да проявят гъвкавост и да вършат работа, която не е непременно описана в длъжностната им характеристика. Именно страхотните служители са тези, които ще влязат в положението на мениджмънта и ще съдействат, когато е необходимо, дори и това да не влиза в описанието на работата им.
     
    4. Не скъпят похвалите си. Най-вече що се отнася до колегите им. Добрите служители не се чувстват застрашени в работата си и са склонни да оценяват чуждите усилия. И го показват.
     
    5. Оплакват се на четири очи. Решават конфликтите с колегите си без да намесват ръководството. Липсва им подмолността, с която някои служители се издигат на гърба на други членове от екипа.
     
    6. Казват истината в случаите, когато много други не желаят. Особено на шефовете. Не се притесняват да изразяват мнението си и да показват неудобните истини. Не са от мълчаливите на оперативките.
     
    7. Обичат да се доказват. Ако някой подцени уменията им, са способни да се самомотивират, за да докажат противното.
     
    8. Никога не са напълно доволни. Добрите служители винаги искат да научат нещо ново, да направят нещо по-добро, да покажат повече умения и да се развиват.

    източник: businessinsider.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x