Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се

Как да направите служителите си по-креативни на работа

PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
Във всяка длъжност има място за креативност и иновации.
 
Не само изкуството и технологиите се нуждаят от тях. Дори и счетоводството ги изисква. Например, можете да правите по-интересни презентации. Ето защо трябва да развивате креативността на служителите си.
 
За да го постигнете, следвайте тези съвети:
 
1. Назначавайте хора с разнообразни умения.
 
Дори и да ги карате да вършат едно и също, те трябва да имат различни подходи. И един колцентър ще има полза от продавачи, които действат по различен начин, защото клиентите се различават. Ето защо и на Вас Ви трябват хора, които използват разнообразни методи на работа. Освен това бизнесът е сфера, която непрекъснато се променя. Rазнообразните умения и подходи Ви осигуряват гъвкавост.
 
2. Излезте от офиса.
 
Особено ако времето е хубаво. Изведете хората от офиса и там правете оперативките за генериране на идеи. Смяната на обстановката е това, което ще съдейства и на хората Ви, и на Вас. Не е нужно да ходите далече. Дори да се качите на покрива на сградата, ако е възможно, е добра идея.
 
3. Планирайте разнообразяване на работните места.
 
Ако офисът Ви позволява, нека служителите Ви седят до различен колега всяка седмица. Това ще им помогне да общуват повече помежду си, да се опознават и сработват. Комуникирането с нови хора ще им даде нови идеи и ще ги вдъхнови. Освен това ще улесни споделянето на знания и информация.
 
4. Дайте шанс на правите срещи.
 
Иначе казано - това са онези срещи, в които никой не седи. Подобен подход ще помогне на хората Ви да се концентрират върху конкретните обсъждани теми, вместо да гледат компютрите или телефоните си. Освен това нивото на енергия на седящия и стоящия се различават. Стоенето ни прави по-енергични и концентрирани, затова е и добра идея да опитате с него.
 
5. Създайте стая за вдъхновение в офиса.
 
Създайте специална стая в офиса, която да е съвсем различна от останалите. Нека това е мястото, където служителите Ви могат да си отдъхнат за момент, да се съберат заедно и да обсъдят проекти, задачи, идеи. Декорирайте стаята с иновативни дизайни или позволете на служителите си да я декорират. Всичко, което ще ги накара да усетят, че са сменили обстановката, ще им бъде от полза.
 
източник: entrepreneur.com

БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

Решени практически казуси за всеки ТРЗ служител

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Решени практически казуси за всеки ТРЗ служител"!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

x