Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • ЖП превозвачи търсят машинисти с възнаграждение от 1500 лева

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Железопътните превозвачи у нас търсят специалисти при стартово заплащане от 1500 лева, но е налице недостиг на кадри. Това посочи председателят на Асоциацията на българските железопътни превозвачи Симеон Ананиев пред Клуб Z.
     
    По негово мнение повечето от частните жп компании в момента усилено търсят кадри, но такива е все по-трудно да се намерят.

    "Голяма част от качествените специалисти вече не са в БДЖ и е все по-сложно да се намерят добри и опитни служители", поясни той.
     
    Предлаганите заплати от частните фирми са с 30-40 на по-високи в сравнение с тези в държавната компания. 
     
    Според жп специалисти на практика държавата не произвежда нови кадри и по-голямата част от фирмите дори назначават пенсионирани кадри на БДЖ. Повечето инженери, излизащи от Техническия университет и Висшето транспортно училище се трудят като проектанти и конструктори, но не желаят да карат влак, обясняват хората от бранша.
     
    За липсата на железопътни специалисти около столицата допринася в голяма степен и софийското метро. Градската подземна железница непрестанно привлича кадри от БДЖ и Национална компания "Железопътна инфраструктура" - машинисти, диспечери и ръководители движение.

    източник: economic.bg

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x