Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се

Искуството да бъдете приятели с шефа, без да прекрачвате границите

PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
Много е трудно да определите как да изградите отношения с шефа, които хем да са приятелски, хем не прекалено. Не искате да се държите прекалено резервирано, но и не искате да изглеждате така, сякаш се подмазвате.
 
Как да го постигнете?
 
1. Оставете всички нецензурни истории настрана.

С колеги до кафе машината можете да си говорите за последното си препиване. Или за последните си интимни забежки. Ръководителят Ви обаче е друга работа. Оставете всички пикантерии за приятелите си, най-добре тези вън от фирмата. Имайте предвид, че колкото и да са добри отношенията Ви с шефа, всичко, което Ви компрометира, е във Ваша вреда. Дори да няма пряка връзка с работата Ви. Затова си спестете негативите.
 
2. Следвайте водачеството на мениджъра си.
 
Когато разговаряте неофициално, следете поведението на шефа си. Това ще Ви покаже какво можете да си позволите и Вие в общуването. Ако от време на време мениджърът Ви си позволява да разговаря на странични теми по време на служебен разговор, и Вие можете да си го позволите, ако възникне подходящ момент. В случай че подобно поведение не се забелязва, и Вие трябва да го избягвате.
 
3. Определете целите и ограниченията.

Проявите на чувства не са добра идея в професионалния живот. Не за друго, ами защото ще Ви накарат да кажете неща, които не са на място. За да си спестите проблемите, определете какво Ви кара да избухвате и ограничете общуването с шефа си в тези моменти. Ако нямате възможност за това, пребройте на ум до 10 или помолете да излезете за момент. Въобще, направете всичко възможно да сдържите емоциите си.
 
4. Не споделяйте неща, които не искате шефът Ви да запомни.

Може и да се изкушите да посочите своите виждания и мнения за компанията. Или да критикувате определени практики. Всичко това обаче Ви поставя в негативна светлина. Оплакването без предложения за промени, поставени официално, е досадно и безполезно. Не така искате да изглеждате в очите на шефа си. Оставете тези коментари за близките си извън фирмата.
 
източник: themuse.com 

БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

6 ТРЗ въпроса - 6 експертни отговора

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "6 ТРЗ въпроса - 6 експертни отговора"!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

x