Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Искате щастливи служители? Направете процеса по наемане по-труден

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Ако искате по-щастливи служители, е добра идея да направите интервюирането малко по-трудно за кандидатите, показва ново проучване.
     
    То е изготвено от Glasdoor и показва, че 10 на сто по-трудно интервю за работа води до 2,5 % по-високо удовлетворение на персонала в последствие.
     
    Проучването открива, че, основавайки се на петорна скала - където 1 означава много лесно, 3 - средно по трудност, а 5 - много трудно, интервюто от ниво 4 води до най-висока степен на доволство на служителите.
     
    Проучването установява, че и най-лесното, и най-трудното интервю се асоциират с ниска удовлетвореност на персонала. Вероятните причини за това са, че лесното интервю не оценява достатъчно добре кандидатите, докато прекалено трудното интервю може да бъде знак за агресивна фирмена култура и прекалена взискателност на ръководството.
     
    Авторите на проучването посочват, че е критично важно работодателите да прилагат такива интервюта, които реално да проверяват дали дадения кандидат може да се впише в конкретната длъжност и в колектива. Това от своя страна ще помогне на конвия кадър да се ориентира по-добре в работата си и да намери по-лесно общ език с новите си колеги.
     
    Целта трябва да бъде провеждането на такова интервю, което да се усеща като сравнително, но не прекалено, трудно. Трудността дава възможност на работодателите внимателно да преценят кандидатстващите и техните умения и качества. Откриването на оптималното ниво на трудност за интервюто помага да се разпознават силните служители, да се окуражава удовлетвореността, а така да се подобрява продуктивността.
     
    Проучването, направено сред служители и работодатели от САЩ, Австралия, Канада, Обединеното Кралство, Германия, Франция, показва аналогични резултати за различните страни: всички служители, минали през по-скоро трудно интервю, са много по-доволни от работата си от колегите си, минали през прекалено лесно или прекалено трудно интервю.
     
    източник: businessnewsdaily.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    9 експертни решения за трудовоправни отношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x