Дължат ли се осигурителни вноски по допълнителни разходи при наемане служители от трети страни
Аспасия Петкова
на 15 Юли 2025

Въпрос:
Предстои ми назначаване на служители от трети страни. Въпросът ми е следва ли да начислявам във фишовете за заплати и да се облагат с осигуровки сумите по извършените разходите от страна на работодателя за: самолетни билети, наем за настаняване, здравна застраховка, транспорт до работното място и др. свързани с обслужване на чужденците от трети страни. Подобни разходи за български служители не се правят във фирмата ни.
Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете цялата статия
Дължат ли се осигурителни вноски по допълнителни разходи при наемане служители от трети страни
Бележка: Пълният текст на статията е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук за да се регистрирате в portaltrznormativi.bg.
Влизане в акаунта
Защо да се регистрирам?
- експерти на Ваше разоложение 24/7/365
- база данни с новини, отговори, анализи
- на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство
БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "ТРЗ практика – готови решения за отпуски, трудови и граждански правоотношения "!
Подобни статии от категория Трудов договор
26Авг2025
Назначаване на служител на 1 часов работен ден
от адв. Десислава Димитрова
на 26 Авг 2025
27Авг2025
Електронни трудови записи при прехвърляне на служители на друго работно място
от Аспасия Петкова
на 27 Авг 2025
19Авг2025
Трудови права и задължения при освобождаване на единствен служител с ТЕЛК
от Теодора Дичева
на 19 Авг 2025
12Авг2025
Предизвестие за прекратяване на договор на пенсионер преди навършените години
от доц. д-р Андрей Александров
на 12 Авг 2025