Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Ако търсите маркетингова рок звезда, ето какво да питате на интервюто

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Когато трябва да разширите бизнеса си и с него екипа си, е важно да наемете маркетингов стратег. Разбира се, счетоводството, обслужването на клиентите и производството са също много важни, но маркетинговият екип е този, който материализира усилията на всички останали във фирмата.
     
    Разбира се, Вие не искате да наемете просто някакъв маркетолог. Вие искате истинска рок звезда - някой, който ще направи от инцидентните Ви клиенти, лоялни, а от лоялните Ви клиенти - истински фанатици.
     
    Как да го разпознаете обаче, в процеса на наемането?
     
    Поканете най-добрите кандидати на интервю и ги попитайте следното:
     
    > Въпроси, свързани с факти.
    Обичайните за  стартиране на интервюто. Те ще потвърдят всичко, което сте научили за кандидата, от неговите документи.
    Какво да питате:
    1. Колко дълго работихте на предишното си работно място?
    2. Колко дълго сте работили в тази индустрия?
    3. Къде сте учили?
    4. Кои бяха любимите Ви предмети в университета и в училище?
    5. Занимавали ли сте се с ръководене на служители преди?
    6. Уволнявали ли са Ви някога?
     
    > Ситуационни въпроси.
    С тяхна помощ ще откриете как кандидатът се справвя с уникалните ситуации, които се случват в компанията Ви. Задайте въпроси като:
    1. Току-що Ви се е обадил клиент, който обяснява, че не е получил пратка, която обаче куриерът твърди, че е доставил. Какво ще направите?
    2. Клиент е публикувал негативен коментар във Фейсбук страницата на фирмата и Вие трябва да се справите с тази ситуация. Какво ще направите?
    3. Имате за задача да изготвите нов вариант на бранд стратегия за фирмата. Какъв би бил процесът на изготвянето ѝ?
    4. Трябва да планирате конференция, която фирмата организира. Откъде ще започнете?
    5. Какво правите, за да поддържате информираността си за актуалните тенденции в маркетинга?
    6. Каква нова маркетингова стратегия или техника Ви интересува най-много в момента?
     
    > Поведенчески въпроси
    Чрез тях ще опознаете характера и бъдещптп поведение на човека отсреща. Можете да го попитате следното:
    1. Как се справихте с последния си много труден колега?
    2. Как разрешихте проблемите, възникнали в резултат на последната Ви голяма грешка на работа?
    3. Как се справихте последния път, когато имахте множество спешни проекти?
    4. Можете ли да разкажете за случай, когато сте се заемали със сложна задача, която изисква дългосрочни усилия за постигане на успех?
    5. Има ли ситуация от предишна Ваша служебна позиция, когато Ви се е налагало да поемете инициативата?
    6. Как се справяте с критиката? Опишете една ситуация, когато е трябвало да понасяте такава?
     
    източник: entrepreneur.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x