Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 7 неща, които вредят на продуктивността Ви на работа

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    На работа сте, а все не успявате да се съсредоточите. Мобе ни не сте си отспали, пропуснали сте закуската, скарали сте се с някого от семейството, колата се е развалила по път към работа... Причините са много. А мобе би не е нито една от тях и Ви просто пилеете служебното си време в ненужни дейности без сами да го осъзнавате.
     
    С оглед да снижите разсейващите елементи, спрете да:
     
    1. Чатите/ пращате съобщения.
    Независимо дали Ви се струва съвсем невинно и не Ви отнема много време, помислете си: 1 изречение може да Ви отнеме само няколко секунди, но дали пишете само 1?
     
    2. Оставяте вратата на офиса отворена.
    Който и да мине покрай нея, все ще Ви разсея. Дори и да не се спре за кратък разговор.
     
    3. Разговаряте с колегите за извънслужебни неща.
    Можете да говорите с тях преди да започне работния ден, през почивките, след като приключите работа. Но ако се увличате в разговори в работно време, производителността Ви ще пострада сериозно,
     
    4. Проверявате имейла непрекъснато.
    Определете си време за това и го спазвайте. Така няма да се разсейвате и няма да хабите време.
     
    5. Удължавате излишно оперативките и работните срещи.
    Направо на въпроса и накратко трябва да бъде новото Ви мото за всички служебни обсъждания. така няма да губите излишно от времето си в непродуктивни разговори.
     
    6. Избягвате приоритизирането.
    Определете кое трябва да се свърши първо, кое е важно и кое маловажно. Съставете си списък за деня. Така няма да забравите нито една задача, а важните ще бъдат свършени както им се полага - първи.
     
    7. Водите лични телефонни разговори.
    Освен ако не става дума за нещо действително спешно. Помолете близките си да не Ви безпокоят без основателна причина. Обаждайте им се в почивките си.
     
    източник: businessinsider.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    ТРЗ практика – готови решения за отпуски, трудови и граждански правоотношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "ТРЗ практика – готови решения за отпуски, трудови и граждански правоотношения "!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x