Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 5 неща, които успешните служители не правят

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Всеки служител има свой собствен начин на ръководене, на работа, на взимане на решения и избиране на метод за справяне с проблемите.
     
    Разбира се, има поведенчески характеристики, които съвпадат между различните служители. Особено важно е да знаете какво поведение определя успеха или неуспеха на един служител.
     
    В тази връзка, запознайте се с пет от нещата, които успелите служители никога не правят и с което осигуряват именно своя успех:
     
    1. Не реагират импулсивно.
    Независимо от ситуацията и спешността на реакцията си, те не се ръководят от чувствата си и не прибързват. Те обмислят внимателно, доколкото условията го позволяват, и не взимат решения неподготвени. Интуицията е важно нещо, но те не й се доверяват сляпо и непрекъснато.
     
    2. Не решават проблемите по еднакъв начин.
    Всеки проблем има нужда от внимание. Разбира се, ако става дума за стандартен такъв, той може да се реши по усвоени вече методи. Но промените в бизнеса изискват и промени в работата и методите за справяне с трудностите. Което иде да рече, че добрите служители умеят да приемат промените и да се нагаждат спрямо тях. А и да подобряват методиките на решаването на проблеми. По този начин си осигуряват непрекъснато развитие.
     
    3. Не слушат гласа на егото си.
    Когато им посочат грешките или неподходящите им решения, добрите служители се вслушват и правят промени в поведението си. Обратната информация е жизнено важна. Затова трябва да овладеете егото си и да вникнете във всяка критика, която Ви отправят. По този начин ще подобрявате представянето си.
     
    4. Не бъркат собственото си мнение с настроенията на пазара.
    Независимо колко висока е позицията им в йерархията на фирмата, добрите служители не взимат решения, базирайки се на собственото си мнение за развитието на пазара, а базирайки се на реални проучвания за настроенията там. Успешните служители не считат, че са наясно с всичко и не поставят егото си преди добруването на фирмата. Това по същество им осигурява първо добро познаване на пазара, в който работят, и второ - такива решения, които ще затвърдят, а не накърнят фирмените позиции.
     
    източник: businessinsider.com 

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x