Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 5 навика за успешно управление на персонала

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Много различни качества дефинират една фирма като успешна. От една страна добрите продукти, от друга - подходящото управление, от трета - силните маркетингови усилия...
     
    Всички те обаче няма да са възможни, ако хората, които отговарят за тях, се справят зле с работата си. Маркетингът няма да работи, ако служителите, занимаващи се с него, не влагат значителни усилия. Управлението ще е лошо, ако лидерите са слаби, а служителите - недисциплинирани и т.н. и т.н.
     
    Как обаче да си осигурите качествени хора? Как да ги ръководите така, че цялата фирма да печели?
     
    Ето няколко навика, които - вложени в ежедневна употреба - могат да Ви съдействат с голяма полза:
     
    1. Сутрешни обичаи.
     
    Без значение как е свършил вчерашният работен ден, днешният трябва да започне с позитивизъм. Позитивното начало има силата да мотивира служителите Ви и в добри за фирмата времена, и в състоянията на криза. Не е нужно да влизате в някакви разточителни на време дейности. Можете например да започвате всеки ден с по чаша кафе или чай - всички заедно. Или всеки ден някой от кадрите Ви да пуска на всички своя любима песен. Можете дори да правите кратки оперативки, в които да обсъждате как да се справите с някакви належащи за компанията проблеми. Вариантите са много.
     
    2. Поставяне на цели.
     
    Всеки от хората Ви трябва да има цели, за чието постигане да работи. Те не бива да се изчерпват с фирмените стремежи, а да включват и личните цели и плановете за кариерно развитие на служителите Ви. В крайна сметка докато кадрите Ви се развиват като личности и професионалисти, Вие се ползвате от плодовете на това им развитие.
     
    3. Разходки далеч от бюрото.
     
    Разрешавайте на служителите Ви да се откъсват от работата си от време на време. Не да висят във Фейсбук, разбира се. Окуражавайте ги да излизат от службата на обяд, да ходят до бюрото на колегата от другия отдел, вместо да му се обаждат, дори да се разхождат заедно, когато обсъждат дадени проблеми. Това ще им помогне не само да не се заседяват, но и ще ги направи по-креативни.
     
    4. Отпразнуване на успеха.
     
    Прекрасно е да хвалите служителите си, ако са свършили нещо хубаво. Едно "Браво!" може да им подейства много мотивиращо. Но не забравяйте да награждавате по-подобаващо големия принос. Това не значи просто да излъчвате служител на седмицата или месеца. Това означава да посочите какви са причините да наградите служителя, какво е направил, какви ползи е донесло това на фирмата Ви. Така не само ще поощрите проявилия се кадър, но и ще мотивирате останалите също да се проявят.
     
    5. Балансиране между работата и личния живот.
     
    Което е една от най-трудните задачи пред мениджмънта. Въпреки това трябва да ѝ обърнете голямо внимание - един служител зает с личните си проблеми няма как да е активен и ангажиран на работа. Затова е добра идея да предложите максимална гъвкавост на хората си. Служител има болен родител, за който трябва да се грижи - предложете му да работи от вкъщи. Служителка трябва да взима детето си от детска градина? Организирайте работните ѝ часове така, че да може да излиза по-рано от работа. Всичко това ще помогне на служителите Ви да се справят с личните затруднения и да влагат отново максимума на усилията си на работа. И то не само защото проблемите им ще бъдат решени, но и защото те ще искат да запазят работата, на която получават уважение и като професионалисти, и като хора.
     
    източник: entrepreneur.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x