Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се

4 неща, които шефът иска да вършите без да се налага да Ви кара

PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
Дори в отношенията между ръководител и служител има неща, които се подразбират.
 
Иначе казано - има какво да направите, без да се налага шефът изрично да Ви моли или да Ви го възлага. Ето за какво става въпрос:
 
1. Да поемате инициативата.
 
Получили сте задача Х, справили сте се страхотно с нея. Не Ви е била неприятна, не сте се затруднили. Появява се нова задача Х. Покажете инициатива и я поемете без да се налага да Ви я възлагат изрично. 
 
2. Да не криете, кога Ви е трудно.
 
Шефът Ви (както и Вие самите) не умее да чете мисли. Той няма как да разбере, че се затруднявате с дадено свое задължение, ако не го информирате. Дори и да се притеснявате, по-добрият вариант е да говорите с него, вместо да се справите зле. Последиците от помощта, която ще получите, ще са значително по-малко негативни, от последиците, които би донесла една грешка или едно некачествено изпълнение.
 
3. Да не закъснявате и да сте подготвени за оперативките.
 
Това звучи като нещо съвсем естествено, нали? Е, има и служители, за които не е. Не бъдете един от тях. Идвайте навреме на работа, за да можете да започнете навреме и също така да приключите. Подготвяйте се за оперативки и екипни разговори, за да бъдете полезни на тях, а не да се изявявате просто като зрител.
 
4. Да задавате въпроси, да давате предложения за решаване на проблемите.
 
Ако има нещo, което трябва да се изясни по задачите Ви, питайте. Няма как шефът Ви да влезе в главата Ви и да провери какво сте разбрали. Ясното комуникиране е двупосочна улица, затова е важно да давате своя принос. Ако пък срещнете някакъв проблем в работата си, помислете как да го решите. Не отивайте с директно оплакване, а отидете с готово предложение как проблемът да бъде изчистен и за Вас, и за останалите. Това ще е и в полза на кариерното Ви развитие - служител, който решава проблемите, вместо само да се оплаква и да чака някой друг да се справи, винаги прави силно впечатление.
 
източник: businessinsider.com

БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

Решени практически казуси за всеки ТРЗ служител

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Решени практически казуси за всеки ТРЗ служител"!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

x