Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се

3 причини да спрете да се преструвате на перфектния служител

PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
Искате да впечатлите шефа си,  да изведете кариерата си на по-предни позиции и да се наредите на челно място сред кандидатите за повишение. Няма нищо лошо в това, стига да не се преструвате на съвършения служител.
 
Не защото нямате качества, а защото съвършен служител не съществува и всички, дори Вие самите, го знаем. Подобно поведение обаче може да Ви струва много в кариерно отношение, защото:
 
1. Хората ще Ви смятат за лъжец.
 
Колкото повече извинения, причинени от независещи от Вас фактори, изредите, за да оправдаете собствените си грешки, толкова повече ще Ви уличават като лъжец. Понякога просто допускате грешки - недоглеждане, пропуск, наречете го както искате. Не може всички неточности в работата Ви да са причинени от външни фактори. Вие също имате вина и е много по-добре да понесете отговорност, вместо да се преструвате, че да грешите е невъзможно за Вас.
 
2. Хората ще счетат, че не приемате обратна информация.
 
Никой не е безгрешен, затова и обратната информация е толкова важна. Преструвате ли се на перфектен, хората ще смятат за безсмислено да посочват грешките Ви, защото Вие няма да обърнете внимание на съветите им. Не се лишавайте от градивната критика. Тя е един от ключовете към позитивно кариерно развитие.
 
3. Хората ще смятат, че не се учите от грешките си.
 
Провалът е важен за нашето развитие, защото ни носи ценни уроци. Ако се смятате за безгрешен обаче, няма да разпознаете къде сте сбъркали, няма да си извлечете поуки, няма да се предпазите от повтарянето на грешките. Това не Ви показва в добра светлина, защото очевидно сочи невъзможността Ви да се развивате в положителна посока. 
 
Всичко това ще направи впечатление и на шефа Ви. Ако той не е сигурен, че можете да носите отговорност, приемате критика и се учите от грешките си, няма да Ви възложи нито повече отговорности, нито по-ключов пост.
 
източник: themuse.com
 

БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

Решени практически казуси за всеки ТРЗ служител

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Решени практически казуси за всеки ТРЗ служител"!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

x