Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 3 причини да спрете да се държите прекалено мило на работа

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Прекалената доброта вреди и на двете страни - както на този, който я показва, така и на този, на когото е показана. От първия тя прави жертва на недоброжелатели и използвачи, на втория пречи да се развива, тъй като му спестява критики и забележки.
     
    Ако и Вие се проявявате като прекалено добър сред колегите си, по-добре спрете, преди това да Ви е навредило. Ето именно как:
     
    1. Изглеждате като подмазвачи.
     
    Може и да искате просто да си спестите обидите, които евентуално бихте нанесли, но ако непрекъснато се опитвате да бъдете мили, хората ще Ви помислят за подмазвачи. Просто защото повечето от нас приемат със съмнение искрената добронамереност, когато тя е прекалена. Затова запазете приятелското си отношение, но не прекалявайте - когато трябва да бъдете директни или по-остри, бъдете.
     
    2. Не критикувате конструктивно.
     
    Критиката е важна за израстването на всички ни. Позволява ни да видим грешките си и да подобрим представянето си. Не можете да хвалите колегите си, които се справят зле. Да, поощрявайте ги, когато видите, че влагат усилия да се поправят, оценявайте приноса им, но им посочвайте грешките. В противен случай те дори може да си помислят, че тайно ги саботирате и искате да се провалят.
     
    3. Никой не се съобразява с Вас.
     
    Прекалената доброта може да Ви доведе до това да вършите чуждата работа, а не своята собствена. Може също да накара колегите Ви да не Ви уважават, да не се интересуват от мнението Ви, да Ви пренебрегват и, директно казано, да се отнасят с Вас като с изтривалка, защото Вие няма да протестирате. Не забравяйте, че колкото и да е важно да имате добри отношения с колегите си, трябва ясно да поставите граници на това какво е позволено и какво непозволено в поведението им спрямо Вас. В противен случай ще им позволите да Ви се "качат на главата" и единственият виновен ще сте самите Вие.
     
    източник: themuse.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x