Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се

3 неща, които да не правите, когато шефът Ви отправи забележка

PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
Негативната обратна връзка никога не е забавна, особено ако не сте я очаквали. Когато обаче Ви дойде изневиделица, бъдете много внимателни как ще реагирате.
 
Защото начинът, по който ще приемете забележките, ще издаде много за характера Ви и може силно да подкопае авторитета Ви.
 
За да не се стига до там, се постарайте да не правите следното:
 
1. Не обещавайте, че никога повече няма да се повтори.
 
Никога е дълъг срок и с времето ще откриете, че допускането на грешки не е единичен случай. Вместо да давате празни обещания, посочете, че разбирате в какво се крие пропускът Ви и че ще направите всичко възможно да коригирате поведението си. Добра идея е да споделите какви мерки смятате да вземете.
 
2. Не се оправдавайте с незнание.
 
Дори и да не сте знаели, че бъркате, да се оправдавате така означава да признаете несъобразителността си. Вместо това посочете, че разбирате къде е грешката и ще имате предвид как е правилно да постъпвате в следващи ситуации. Дори и действително шефът Ви да е пропуснал да обясни нещо от задълженията Ви, да му го посочите няма да подобри ситуацията, затова постъпете дипломатично.
 
3. Не търсете друг виновник.
 
Най-лошото, което можете да направите, в подобна ситуация е да си измиете ръцете с някой колега. Поемете пълната отговорност и покажете желание да подобрите собственото си представяне на работа. Ако не покажете, че сте готови да понесете отговорност, ще създадете впечатление, че сте готови да повторите грешките си, вместо да се поучите от тях. Това ще остави много по-лошо впечатление у мениджъра Ви, от колкото това, че сте сбъркали в работата си.
 
източник: themuse.com 

БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

Решени практически казуси за всеки ТРЗ служител

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Решени практически казуси за всеки ТРЗ служител"!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

x