Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 3 грешки, които умните, но приказливи, хора допускат на интервюто

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Независимо дали се впускате в обяснения защото сте нервни или просто сте словоохотливи, все пак бъдете внимателни.
     
    Интервюто за работа не е мястото, където трябва да се впускате в непоискани подробности. Понякога те могат да Ви струват работа, за която сте прекрасно подготвени и която много искате.
     
    Ето за какво да внимавате, ако имате навика да сте прекалено приказливи на интервюто за работа:
     
    1. Забравяте да отговорите на въпроса.
     
    Ако се впуснете в предварителни обяснения и разговори, може да се отклоните от темата и накрая да не дадете отговор на въпроса, който всъщност са Ви задали. Важното тук е да се концентрирате върху това, което Ви питат, и първо да му отговорите. В последствие можете да добавите няколко думи в по-индиректна връзка с отговора си. Да не го дадете въобще, обаче, изглежда така, сякаш искате да го избегнете. А интервюиращите не гледат с добро око на кандидати, които се опитват да крият информация за себе си.
     
    2. Влизате в теми, за които не следва да разговаряте.
     
    В официалното общуване има ясни граници. Да ги пристъпвате, впускайки се в теми от личния си живот, които не интересуват интервюиращия, ще се покажете в непрофесионална светлина. 
     
    3. Впускате се в подробности за миналия си опит.
     
    Може би сте наясно, че не трябва да хулите предходното си работно място и най-вече шефа, който Ви е ръководил там. Колкото по-малко контролирате приказливостта си обаче, толкова по-голям е рискът да кажете нещо погрешно. Дори и да Ви питат за предишния Ви опит, вложете словоохотливостта в споделяне на това какво сте научили, какви умения сте развили и какво сте харесали, вместо в негативите и проблемите.
     
    източник: themuse.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x