Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 3 глупави причини да омаловажавате работата си

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Знаете, че сте вложили страшно много труд, за да свършите дадена задача. Когато обаче Ви похвалят за това, омаловажавате усилията си.
     
    Защо обаче се случва така? Какви са причините да подронвате работата си?
     
    Ето 3 от тях:
     
    1. Мислите, че така изглеждате скромни.
     
    Да приемете похвала без да се възгордявате е напълно достатъчно що се отнася до скромността. Не мислете, че като омаловажавате приноса си, савате по-добър екипен играч. Непрекъснатото подкопаване на усилията си може да изглежда още по-дразнещо от непрекъснатото хвалене, защото намеква на колегите Ви, не толкова добри в справяне с конкретната задача, че не са добри служители. Много по-добре ще бъде, ако просто благодарите за похвалата и продължите да си вършите работата.
     
    2. Мислите, че хвалбите са обичайни в екипа.
     
    За да сте сигурни, вгледайте се в отношенията между колегите. Дали действително тези похвали са искрени и заслужени? Това, че някой коментира колко добре е свършена дадена работа, не означава, че преувеличава. А и това, че колегите често се хвалят едни други, съвсем не значи, че похвалите им са безсмислени, пресилени или просто хвърлени в пространството лицемерно.
     
    3. Не мислите, че правите нещо кой знае колко добро.
     
    Можете ли да се погледнете отстрани? Не, нали? Но шефовете и колегите Ви могат. Това, което Вие вършите с лекота, за друг може да е изключително трудно. И обратното, разбира се. Затова не отхвърляйте с лека ръка позитивната оценка, която получавате от екипа или ръководството. Те не само оценяват работата Ви по-трезво, но и могат да я стравнят с чуждата.
     
    източник: themuse.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    9 експертни решения за трудовоправни отношения

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "9 експертни решения за трудовоправни отношения"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x