Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 10 най-често срещани негативни прояви на лошите шефове

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    По цялото земно кълбо повече от половината служители смятат, че шефовете им не ги уважавеат.
     
    Тази липса на уважение има сериозна вина за влошаването на производителността и мотивираността на служителите. Онези, които получават уважение, имате 92% по-добри концентрация и умение да приоритизират.
     
    Скорошни проучвания са показали, че лошите шефове, които собственоръчно подкопават продуктивността на персонала си, имат следните лоши прояви:
    - прекъсват говорещия;
    - подлагат на еднаква критика две съвсем различни неща;
    - обръщат малко внимание или показват слаб интерес към чуждото мнение;
    - взимат най-доброто и остават най-лошото за другите;
    - не предават информацията правилно;
    - неглижират нуждата от учтивост;
    - говорят покровителствено;
    - приписват си чужди заслуги;
    - ругаят;
    - демотивират.
     
    За щастие има стратегии, които помагат за справяне с неприятните и груби шефове. Когато ръководителят Ви започне да вика, например, можете да му кажете, че ще дискутирате проблема само когато дискусията се води в рамките на добрия тон и да прекъснете настоящия разговор. Ако действително имате намерение да разговаряте за проблема, бъдете възможно най-ясни и се придържайте към фактите, за да си спестите по-нататъшни проблеми.
     
    Разбира се, изкушаващо е и Вие да се развикате, но това няма да доведе до нищо добро. Покажете какво отношение изисквате и избягвайте да отвръщате по същия невъзпитан начин.
     
    източник: businessinsider.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x