Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се

Работодателите с възможност да въвеждат гъвкаво работно време и дистанционен труд като предпазна мярка

PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
Гъвкавo работно време и дистанционен труд могат да се въвеждат като предпазна мярка за заетите лица срещу разпространение на COVID-19. Тези мерки се нареждат сред препоръките за организиране на работата, които социалното министерство е изпратило до национално представителните работодателски организации.
 
С оглед да защитят здравето на служителите, фирмите могат да обособят всички свободни помещения в нови работни места и да отделят работни станции, като поставят вътрешни прегради. Препоръчително е още събранията, конференциитете, семинаритете и обученията да се отложат или организират посредством онлайн платформи. Променливото работно време може да бъде съчетано с дистанционен труд, с което се избягва струпването на служители, но без прекъсване на ефективния работен процес.
 
За организиране на надомна работа, работодателите следва да създадат условия за възлагане и отчитане на труда, както и да осигурят оборудване. Особено внимание е нужно да се отдели на лицата с увреждания. 
 
Необходимо е още редовно да се провеждат инструктажи, да се предоставвят предпазни средства (лични и колективни), както и помещенията да се дезинфекцират. 
 
Работниците с болничен лист за поставяне под карантина не бива да бъдат допускани до техните работни места.
 
Пълните препоръки на министерството изтеглете тук >>>
 
източник: mlsp.government.bg
 

БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

6 ТРЗ въпроса - 6 експертни отговора

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "6 ТРЗ въпроса - 6 експертни отговора"!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

x